[QUOTE="poikia3";24431741]Mä hain vasta lapselleni lääkkeen, joka maksoi mulle 100 euroa, ilman kelakorvausta liki 200 euroa, joten enpä pidä ap:n lääkärikäyntiä lääkkeineen kalliina. Käytin lapsen myös yksityisellä lääkärillä, koska olisi pitänyt odottaa kuukausikaupalla, että pääsee terveyskeskukseen. Se lääkärikäyntilabroineen ja kelakorvauksen kanssa, kustansi miltei toisen satkun.[/QUOTE]
jos käy yksityisellä ni se on silloin "omasta pussista"! Hain myös viimeviikolla 2 lääkettä joiden yhteis summa oli kans tuo liki 20 eli ei tarvi kovin montaa sen suuruista käyntiä apteekissa ku tuo sinun 100 on täynnä.. eikä nyt keskustella siitä et minullapas on VIELÄ isompi summa ku sinulla!
Eli viikon sisään olemme käyneet tk:ssa lääkärillä x3, hakeneet lääkkeitä melkein 40 edestä, käyneet pkl:lla 100 km päässä ja seuraavan kerran tk:n 30km päähän menemme Pe.
Et kait mä saan sanoa et mua harmittaa, ennen kaikkea lapsen puolesta. Luulet sä etten mä toivois ettei tämä kierre enään jatkuis!! Lääkäriltä tänään kysyin, ni se meinas että koska lapsi on vielä niin pieni ni hirveästi ei ole vaihtoehtoja.. jos jatkuu näin pahana ni sit miettivät lastenlääkärin kans jotain vasta-aine juttuja