Kyl Sannan nyt kelpaa olla - Jennifer Aniston mainitsi meidän Sannan instassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naurattaa tämä miljonääritähtien demareiden suitsutus.

• Tykkää
Reactions: Echo
Niin...siis luetteli maailman naispäättäjiä? Mainitsi Viron Kaljulaidinkin. Jos Ruotsissa olisi pääministerinä nainen eikä Stefan Löfven, niin kehuisi häntäkin. Stefu ei Anistonin kehuja saa, koska on munat.

Pelottaa tää naisliike....

Olis helpompi ottaa tosissaan, jos vain luuserit ja alkkikset elisivat demareita.

Olisikohan siinä välissä mitään?

Nauratti Seth Rogen, joka haukkui Ted Cruzia fasisti-rasistiksi. Itse asuu miljoonien dollarien talossa Hollywood Hillsissä, jossa mustia asuu noin 5 % asukkaista. Löytyisi Kaliforniasta alueita, missä asukkaista yli 80 % on mustia...

No, porttien takaa on helppo huudella.

• Tykkää
Reactions: Echo

Nauratti Seth Rogen, joka haukkui Ted Cruzia fasisti-rasistiksi. Itse asuu miljoonien dollarien talossa Hollywood Hillsissä, jossa mustia asuu noin 5 % asukkaista. Löytyisi Kaliforniasta alueita, missä asukkaista yli 80 % on mustia...
Samahan se on Suomessa. Kovaäänisimmät monikulttuurin ihailijat asuvat monokulttuurisilla asuinalueilla. Kumma juttu etteivät monikulttuuriset asuinalueet kelpaa suvaitsevaisille. Mikähän niissä oikein on vikana?

Samahan se on Suomessa. Kovaäänisimmät monikulttuurin ihailijat asuvat monokulttuurisilla asuinalueilla. Kumma juttu etteivät monikulttuuriset asuinalueet kelpaa suvaitsevaisille. Mikähän niissä oikein on vikana?

Olen ihmetellyt samaa. Marin asuu Töölössä, Haavisto Kulosaaressa, jne.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Olen ihmetellyt samaa. Marin asuu Töölössä, Haavisto Kulosaaressa, jne.
Sanna asuu virka-asunnossa. Hän kaipaa Tampereen kotiin imuroimaan. Hän tykkää siivoamisesta.
Olen asunut moneen otteeseen Töölössä. Ihmettelen nettipalstojen kommentteja Töölössä asumisen ihanuudesta.
Siellä on surkeat ruokakaupat verrattuna kaempana asumiseen. En muuta enää keskustaan missään tapauksessa.

Eli jos on rikas on itseasiassa rasisti kun köyhillä mustilla ei ole varaa asua isosti

Niin...siis luetteli maailman naispäättäjiä? Mainitsi Viron Kaljulaidinkin. Jos Ruotsissa olisi pääministerinä nainen eikä Stefan Löfven, niin kehuisi häntäkin. Stefu ei Anistonin kehuja saa, koska on munat.

Pelottaa tää naisliike....
Nytkö Stefu(?) on sun mielestä hyvä johtaja vaikka Ruotsissa on liikaa mamuja ja koronaa. Paitsi sä et lue koronaa haitaksi

Yhteistyössä