Kuvittelenko vaan..

Mä nyt juttelen sit itseni kans :laugh:
Tää koko palsta on herjannu mulle jotain ihan paska-juttuja tänään!
Nyt yritin kattoo profiiliani kerhot-osiossa(kun jossain ketjussa oli ,et siä näkyy vanha viestilaskurin luku), niin tää väittää että "invalid username" !! Mitähän hittoo sekin tarkottaa? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Jaha, jaha miks Univalo ei oo kerholla!?!?! :kieh:

Mikä muuten tuo kerho systeemi oikein on?

Meillä on tuolla tommonen oma kerho, siis kun tänne pystyy itse perustamaan kerhoja.

Voidaan keskustella siellä ihan keskenään, ainoastaan kerhon jäsenet pääsee näkemään mitä siellä höpötetään.. käsittääkseni modetkaan ei sinne tule viestejä lukemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
repesin... "sori seurustelen tietokoneen kanssa"..................... :laugh: hmm.. oiskohan toi merkki nukkumaanmenoajasta :D

Oliko tää v*ttuilu mulle tarkotettu?
:saint:

No ei :D Repesin naurusta kun rupesin kelaan et mitä voisin vastata tulevissa sukujuhlissa siihen miksi olen sinkkuna.......... köyhät huvit mulla :|

Itseasiasiassa mäkin jos koitan kerholla katsoa tuota profiilia niin tulee Invalid username... taidan tietää mist johtuu..

Mullahan oli vaihdon aikana nimimerkkinä Peikkopojan Kylkiluu. Sitten kun vaihdettiin vanhasta uuteen kaikki mun aiemmat mustana kirjoittamani viestit muuttui harmaan NuorenAikuisen kirjoittamaksi. Ja nyt vaikka otin tän alkuperräisen nikin takas niin silti ne vanhan palstan aikaan kirjoitetut viestit ei liity mun nimimerkkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
repesin... "sori seurustelen tietokoneen kanssa"..................... :laugh: hmm.. oiskohan toi merkki nukkumaanmenoajasta :D

Oliko tää v*ttuilu mulle tarkotettu?
:saint:

No ei :D Repesin naurusta kun rupesin kelaan et mitä voisin vastata tulevissa sukujuhlissa siihen miksi olen sinkkuna.......... köyhät huvit mulla :|

Mustakin toi oli hauskasti sanottu! :D

Yhteistyössä