Kuvittelenko minä va?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Tämä on piinanut mua jo seitsemän vuotta." Ihastuin " silloin yhteen mieheen, ollaan tavattu muutaman kerran, siis ihan va kahvilla, enkä silloinkaan tienny miten hän suhtautu muuhuun. Mä olisin halunnut aloitaa suhteen, mutten uskaltanut jatkaa, hän on mua paljon vanhempi....No, muutama tekstari vuodessa "säästä", näin on jatkunnut meidän "suhde, ei ollaa nähty varmaan viiteen vuoteen. Olen naimisissa ja mulla on 2 lasta, rakastan miestä ja lapsia. Viime viikolla hän taas laitoi tekstarin, että miten mene, mä kerroin että sain toisen lapsen vuos sitten jne...Hän vastas:xxxxxxxxxxxxxxxx, munkin lapset on 5 ja 3, xxxxxxx. Ihan ku sain kylmän suihkun sillä hetkellä ku luin, tuli ihan petetty olo ja itkukin pääsi. Ajattelin häntä kuitenkin aina välillä vaikka ei hirviästi ollaan pidetty yhteyttä...

Tässä nyt sitte mietin, onkohan sill ollut jo se suhde ku me nähtiin ekan kerran, olisko mun pitänyt tehdä se aloite. Ja toinen kysymys: voiko mä oikeasti olla niin rakastunut ihmiseen jonka olen nähnyt va muutaman kerran vuosia sitten vai onko tä kuitenkin va mun mielikuvitusta ja ku ajattelen häntä niin kuvittelen va jonkun, jonka ka elämä on niin ruusuista(jos joku tajus mitä tarkoitan, eli piirrän hänelle va mielessäni kaikki hyvät ominaisuudet jne)

Auttakaa, oon ihan pulassa, miten "päästän hänet irti"?

[QUOTE="Vieras";25247663]Niin, eihän sitä tiedä millainen olis kun et häntä paremmin tunne. Etkä voikaan tuntea romanttisessa mielessä kun olette varattuja.[/QUOTE]

joo, mutta haluaisin halauksen (ja muutakin), haluaisin olla hänen kanssa! tai sitten itse päätin va ton ja siksi en voi päästä irti...

Yhteistyössä