Onko tässä miehessä teidänkin mielestä jotain inhaa, vai kuvittelenko mä vaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viileä venla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viileä venla

Vieras
Tutustuttiin netissä. Jo heti toisena tai kolmantena päivänä se alkoi olemaan yli-innokas, siis kiitteli vuolaasti joka ikisen kerran kun vastailin sille, kehui mua kauniiksi ja kutsui mua "Lauraseni"-tyylillä. Se tuntui olevan jo ihan varma, että meistä tulee pari ja monisanaisesti toi ilmi miten onnellinen onkaan tavattuaan mut. Vähintään kerran päivässä se toi rivien välissä esille sen, miten paljon hänellä on rahaa ja omaisuutta. Kun kysyin mitä huonoja puolia hänessä on, hän sanoi että ei mitään. Noh, yhden ainoan "vian" hän sitten itsestään löysi, mutta sekin oli tyyliin "liian ahkera" tms, jonka siis voi käsittää myös hyväksi asiaksi.

Hyvin pikaisesti hän ehdotti treffejä, ja mä sitten suostuin nähdäkseni mikä tyyppi oikein on miehiään. Treffit oli ihan ok, tosin sielläkin hän ehti kertomaan miten iso talo löytyy, esitteli mulle kallista bemariaan ja kertoipa vielä senkin, että samaisella deittipalstalla jossa tavattiin, hänelle tulee niin paljon viestejä ja treffipyyntöjä, että hän jo ihan ahdistuu moisesta viestitulvasta. Voisin hiukan epäillä, sillä saitti on hiukan hiljaisen oloinen, miehen profiilissa ei ole kuvaa ja tekstikään ei ole ihan kaikkien kielioppisääntöjen mukaista..

Tavallaan mies oli ihan ok ja mukava, mutta jotenkin mua tökkii sen kehuskelu rahoillaan ja naisten huomiolla ja sitten se jotenkin liian imelä käytös heti ennenkuin edes tuntee mua. Tökkiskö jotain muutakin, vai oonko mä vaan liian neuroottinen?

Kuulostaa aika pinnalliselta ihmiseltä, pahimmassa tapauksessa ihan huijari-Auervaaralta. Kyselikö sulta sun autosta ja kartanosta?
Turhamainen ja/tai huijari. Mereen.

Kyseli kyllä talosta ja mun auton näki.. Mullekaan raha ei merkkaa mitään ja taisin sen kyllä deittiprofiilissanikin sanoa, kummaa että otti silti muhun yhteyttä siellä.

Se on käyny jollain mamma palstalla.. Jossa suurin osa kertoo että miehellä pitää olla rahaa,ja omaisuutta ja sen pitää tulla ilmi ekoilla treffeillä viimeistään,koska pennittömiin ei akat aikaansa kuluta.

Ehkä hän kuvittelee, ettei muuten saa naista ellei mainitse rahoistaan. Tällaisia on paljon. Sano sille suoraan että mikä sua tökkii, ehkä teillä vielä on tulevaisuus jos pelkästään tästä asiasta johtuu tuo miehen käytös. Toisista naisista puhuminen kielii mun mielestä ihan samasta asiasta; oo säkin kiinnostunut kun niin moni muukin "on".

• Tykkää
Reactions: Nadalie
Kyllä nykyään täytyy vissiin nettimiehet googlettaa nimellä ja nikillä, sen verran hurjia tarinoita saa palstoilta lukea. Olen mäkin tuollaisen kerskailijan tavannut, ja eihän se lopulta mukava mies ollutkaan. Ja sitä sanahelinää kyllä tuli alusta asti, just tuollainen "lauraseni"-tyyppi kyllä nykyään välittömästi sais oksennusreaktion aikaan.

Muakin tökki ne kielioppivirheet, mutta koska mies otti muhun yhteyttä (ja oli eka joka osasi kirjoittaa enemmän kuin yhden lauseen), ajattelin antaa tyypille mahdollisuuden. Itse en ois häntä lähestynyt alunperinkään just sen kuvattomuuden ja profiilitekstin ärsyttävien pilkku- yms. virheiden takia.
En taida uskaltaa sanoa mistä päin, ettei kukaan tunnista. Kertoisitteko te, joilla samanlainen kokemus että mistäpäin tyyppi oli? Saattaahan hyvinkin olla, etten mä todellakaan ole ainoa jolle lähettelee samanlaisia viestejä. Tosin mulle ei lähettele enää, laitoin kaverin estolistalle.

En olisi ikinä halunnut tavata livenä miestä, joka käyttäytyy noin. Eiköhän se nyt ollut alunperinkin selvää (eikä pelkästään surkean äidinkielentaidon takia), että mies on aika kaamea tapaus...

Yhteistyössä