'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Jos tulis mukaan teidän piinailuketjuun...

Olen 1 v 10 kk ikäisen pojan äiti ja toista tässä yrityksissä. Ikää jo melkein 40, joten en odota välttämättä edes luomuraskautta. Ja heinäkuussa oli tosin oletettavasti tuulimunaraskaus, ainakin keskenmeno jokatapauksessa, tapahtui spontaanisti.

Nyt on siis yk 2, tuon keskenmenon jälkeen. Ja se raskaus oli kylläkin suunnittelematon, joten suuri ylläri se oli.

Nyt olisi menossa kp 21/28-30, ihan epäsäännölliset nuo ovat olleet ennen keskenmenoa, kun oli pillerit käytössä, joten tarkkaan en tiedä.
Nyt ihan tietoisesti aloitettiin peiton heilutus tuossa kp 9 jälkeen ja siitä sitten reilusti eteenpäin hoideltiin hommia tosissaan :)

Oireita on ollut nyt viikon verran
* vatsassa juilintaa ja kramppimaisia tunteita
* vihlontaa
* finnejäkin näytti tulleen muutama (normisti ei niitä juurikaan ole)
* pari päivää on ruoan jälkeen kuvottanut kunnolla
* rinnat arat (eivät kipeät vielä mitenkään, mutta aremmat kuin normaalisti)
* ja itkuherkkyys

Että saa nähdä mihin tää kehittyy. Pitäisi vielä jaksaa viikko ennen kuin ekan testin uskaltaa tehdä...
 
Jessus... no tänään siis tosiaan kp 32/32 enkä todellakaan odottanut mitään tämänkaltaista. Oireita ei periaatteessa ole esiintynyt, mutta kun tarkemmin ajattelen, niin osaan vähän yhdistellä asioita.... mielestäni nyt dpo 13... katsokaapas alla olevia kuvia. Pahoittelen kuvanlaatua, mutta kännykällä napsittu.

Aijaa.com - 6749864.jpg

Aijaa.com - 6749865.jpg

Toivottavasti vahvistuvat.. aamulla täytyy tehdä uusi testi. Vatsa tuntuu tooosi turvonneelta ja tissit ei tykkää kosketuksesta, vaikkeivat kipeät kyllä ole yhtään. Väsyttää ja ruokahalu on mahdoton..liekö nämä kuitenkin olleet niitä raskausoireitani!?
 
Tädin kohdanneille :hug: Innolla ja onnella seuraavaan yritykseen =)

Jemilialle ja Supuliinille onnea! Minusta kun värillisen viivan saa testiin, se tarkoittaisi mitä suuremmalla todennäköisyydellä plussaa (pakettien ohjeiden mukaan). Ihania kuvia =) =)

täällä pitäisi vielä kramppien, väsymyksen ja lievän päänsäryn kanssa loppuviikolle odottaa, ennen seuraavaa testiä.. Alko tuntumaan tuhlaukselta ku kahden viikon aikana meni jo monta (puhtaita negoja kaikki), nyt vielä 1 kaapis jäljellä. Ajattelin että perjantaina ku menkat olis jo sen 3 vkoa myöhäs, jos sitten näkyis jotain, jos on näkyäkseen =) On tämä elämä jännittävää!
 
Moro!

Täällä on nyt kp 30 meneillään

Oireina on ollut:
-Valtaisa alamahan turvotus iltaisin
-Iso väsymys, tänäänkin otin töiden jälkeen päikkärit 2 kertaa!
-Oksettava olo, olen oksentanut kerran aamulla ja kerran illalla
-Ruoka ei maistu
-Nippailua jatkuvasti alamahalla, voimistuu iltaisin
-Ristiselässä kipua
-Kahvi ei maistu ollenkaan (Normaalisti saattanut mennä litra päivässä)
-Lämmöt oli 37,3 eli asteen verran korkeemmalla kuin norm.
-Poskia kuumottaa koko ajan
-Rintoja kihelmöi ja turvottaa

Vielä ainakin on tullut nega testiin (olen testannut to-ma)

Mulla oli ovistestissä melkein 2 viikkoa testiviiva näkyvissä ja se vaan voimistu kunnes hävisi

Onko tämä kemiallista, toiveajattelua vai voinko olla raskaana?!?
 
Nyt menossa kp 24/28.

Oireita:
-ällöolo jo viikon verran
-päänsärkyä
-mielialojenvaihtelua
-väsymys
-lämmöt norm. korkeammalla (ensin kylmä ja ku peiton alle menee tulee heti hiki)

Perjantaina viimeistään olis tarkoitus testata. =) JÄNNITTÄÄ!!!!
 
Hitsi tais eka viesti mennä harakoille....

Eli..
täällä alkaa mennä odottelu paniikin puolelle.
Eilen illalla oli ihan hirmuiset menkkakipuilut alaselkäkipuineen ja yöllä olin ihan varma että nyt lörähti housuun. Mutta kun menin veskiin, olikin tullut vaan paljon valkovuotoa jota normaalisti mulla ei oikeen tule..
Onkohan toi normaalia?
Lisäksi vatsaa on muutaman pivän turvottanut ja ilmaa tullut pihalle :D Tissitkin pikkuisen kipuillut nännien kohdalta.
Kova halu vauvaan olis mutta voihan nuo olla ihan tavallisia menkkakipujakin? Ainiin, n.viikko oviksesta mulla tuli illalla vähän ruskeata veristä/limaista töhnää, olisko voinn olla kiinnitysvuotoa?
Siksi ehkä nää odotukset nyt niin korkealla kun tuollaistakaan ei ole aikaisemmin tapahtunut.
Mutta nää menkkakivut......
Nyt on menossa kp27 ja normikierto ollet kp 27-30 eli ei kai muuta kuin jatkamaan jännäämistä :)
 
Supuliini: täällä peukut pystyssä vahvistumisen puolesta, kyllä noi selkeitä plussia on!!
Sulle on tullu jo tissioireitakin?!

Munakoiso, ihan kuulostais kiinnittymisvuodolta ne oviksen jälkeiset! Toivotaan ettei täti tule!

Hellun martta: jännitän sun kanssa, mennään samassa kohtaa, mulla kp 26/30!

Toivo79: vaikuttais vahvasti raskausoireilta kun oot oksentanutkin. Koska aiot testata?

Sarppav, tervetuloa!!

Helmari08, sullekin peukut pystyssä!!

Tänne ei uutta, nippalut jatkuu ja nyt aamulla ollu vähän etova olo mut voi johtua varmaan mistä tahansa...

Plussatuulia kaikille!!! Supuliini, sulle vauvaliimaa!
 
Gabrielle Tisseissä oli eilen sellainen "hassu" olo..ei ole kipeät eikä arat, mutta eivät jotenkin tykkää kosketuksesta.. kauheen hankala selittää. Isoin oire on kuitenkin alavatsan turvotus ja aika-ajoin nippailee molemmin puolin... Nyt sitä liimaa ja kaikkea muuta sen kaltaista tänne toivotaan :)

Tänään tein apteekin oman testin uudelleen ja samanlainen viiva tuli, kuin eilenkin. Sitten tein digitestin ja siinä oli että "raskaana 1-2" :) Eiköhän siellä nyt ainakin jotain tapahdu tuolla masun uumenissa...:heart:
 
kp 4 ja tissikivut edelleen voimassa vuodosta huolimatta. turvotus tosin laskenu. Nokka ihan tukossa, tällä kertaa ei ole lunssaa. Huomenna papakokeeseen ja yäk. pitänee kai ottaa tää kierron heittely puheeksi samalla.
 
heips, tuolla kirjoittelin jo aikaisemminkin, että oli jo raskaus lähellä.. mutta ei vieläkään. Kierto meni 6päivää yli ja tein jo yhden haamutestin ja yhden täysin positiivisen testin. Täysin positiivisesta testistä kului 6 tuntia ja alkoi vuoto :( täällä siis taas odottamassa seuraavia uusia tuntemuksia.. Eli nyt yrityskerta 5 ja kp5/30...

Plussa onnea muille!! :)
 
Heippa!

Täällä ilmoittautuu yksi uusi piinailija, parivuotiaan tytöntyllerön äiti, jolla ikää 34v...eli toisesta haaveillaan.
Olen tehnyt jo muutaman haamutestin...nyt menossa kp26/27-28.
Oireita ei muita ole kuin rusehtava lima ja kohdunnapukka ylempänä ja kovempi kuin normaalisti.
Huomenna testailen jälleen toivoen, että haamut olisi vahvistunut =)
 
Sain aamulla liuskatestiin haalean haamun ja päivällä sitten en malttanut mieltäni, vaan hain apteekin testin ja siihen tulikin selvempi viiva...ei nyt ihan yhtä vahva kuin kontrolli, mutta selvä kuitenkin. Perjantaina testaan sitten jo ehkä digitestillä. Nyt kp 27/27-28.

Kai tässä uskaltaa jo varovasti olla onnellinen:heart:
 
Moro!

Täällä on nyt kp 30 meneillään

Oireina on ollut:
-Valtaisa alamahan turvotus iltaisin
-Iso väsymys, tänäänkin otin töiden jälkeen päikkärit 2 kertaa!
-Oksettava olo, olen oksentanut kerran aamulla ja kerran illalla
-Ruoka ei maistu
-Nippailua jatkuvasti alamahalla, voimistuu iltaisin
-Ristiselässä kipua
-Kahvi ei maistu ollenkaan (Normaalisti saattanut mennä litra päivässä)
-Lämmöt oli 37,3 eli asteen verran korkeemmalla kuin norm.
-Poskia kuumottaa koko ajan
-Rintoja kihelmöi ja turvottaa


Mulla oli ovistestissä melkein 2 viikkoa testiviiva näkyvissä ja se vaan voimistu kunnes hävisi

Onko tämä kemiallista, toiveajattelua vai voinko olla raskaana?!?
Lisäystä yllä olevaan oirelistaan:

Rinnat on turvonneet ja niitä kihelmöi päivä päivältä enemmän ja nännipihoissa on valkosia nyppyjä ja nännit on kovat ja esillä.

Mulla on koko ajan tunne, että on pakko mennä pissalle, mutta kun menen niin ei meinaa tulla mitään. Käyn vessassa varmaan tunnin välein! Yöllä käyn jopa 3 kertaa pissalla.Ihan kun joku painaisi virtsarakkoa. Lisäksi kirkasta nestemäistä valkovuotoa on runsaasti.

Kohdun aluetta ja munasarjojen kohdalta juilii ja jos istuu pitkään niin juilii enemmän. Alavatsa on kova ja turpoaa iltaisin palloksi. Loppuillasta täytyy laittaa lököhousut jalkaan kun muuten kiristää!

Siis kaikki merkit ilmassa! Ei plussaa vieläkään! :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, että on näin paljon muitakin jännäämässä oireittensa kanssa. Toivottavasti olisivat mahdollisimman monella aitoja oireita. :heart:
Meillä ilmeisesti oli jokin hormonihäiriö, illalla tuli pisara vuotoa ja tänään jo saanut siteitä vaihtaa normaalisti -> menkat taisivat siis alkaa. Toki tavallista menkkaoloa ei nyt ole ja aamulla vielä ällötti&heikotti, mutta tiedä tästä nyt sitten..? Saattaahan tuo runsas imetys vielä sekoittaa pakkaa kesän normaalista kk-kierrosta huolimatta, kun ei ole aiemmin tällaista pitkää kiertoa (46pv) vielä vastaan tullut.
supuliinille ja waaville onnea! :flower: ihanaa että oireenne ovat niitä oikeita! Tarrasukkia matkaan, ja yrittäkää myös nauttia raskaudestanne kaikista oireista huolimatta! Ei sitä montaa kertaa elämässä välttämättä pääse noista hormoniannoksista nauttimaan =)
Muille oireilijoille toivotan jännittäviä, odotuksen täyteisiä päiviä =) Toivottavasti loppuviikosta saamme lukea lisää plussauutisia!

Terkuin Helmari
 
Täällä vielä oireillaan samoilla oireilla.
Nyt mukana vielä menkkamaiset juilinnat vatsan pohjassa. Saa nähdä tuleeko täti vai luuleeko kroppa vaan niin...
Ensi viikon alussa voisi jo testata, tiistaina-keskiviikkona pitäisi tädin kyläily alkaa, jos on tullakseen:eek:
Aamusta kuvotus oli melkoinen, tee ja ruisleipä auttoivat kovasti asiaa...
 
Kiitos Helmarille onnitteluista:wave:

En nyt vielä raaskinutkaan sitä digitestiä hakea, vaan nappasin marketista pari liuskaa ja tulikin sitten jo melkein yhtä vahva viiva kuin on kontrollikin. Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen kestää matkassa mukana=)

Oireita ei siis ole pahemmin ollut...paitsi kiinnittymisen aikoihin alkoi pyyhkiessä tulla rusehtavaa limaa ja se loppui eilen eli kesti n. viikon. Nyt on kp 29/27-28 ja eilen alkoi illalla pientä pahoinvointia olla havaittavissa...samanlaista kuin esikoisestakin eli kärsin enemmänkin iltapahoinvoinnista vaikka kyllä silloin muutamana aamuna aamukahvit päätyi pönttöön;)

Jospa sitä pikkuhiljaa kurkkisi tuonne odottajien puolelle...plussapuhuri kaikille piinailijoille ja leppoisaa viikonloppua toivotellen=)
 
Nunneli: Tosi kurjaa!!! Etenkin se, että kolmeen kuukauteen ei saa yrittääkään! Toivottavasti edes sen jälkeen on asiat kunnossa ja ovulaatiot tulee ajallaan. Mäkin lopetin helmikuussa pillerit 12 vuoden käytön jälkeen ja kierrot on ainakin ollu sekasin, ovulaatiosta en tiedä onko tapahtunu vai ei.

Kiva lukea näitä oireita ja mitä niistä seurannu. Mulla jatkuu mahan nipistelyt toista viikkoa, illalla voimakkaampaa. Vatsa on turvoksissa ja nännit on alkanu kipeytyyn. Nyt illalla ja joinain päivinä ollut huono olo eikä makea ole maistunut yli viikkoon. Nyt kp 29/32(ehkä), joten vielä pitää jaksaa odottaa. Eilen ja toissapäivänä testeistä selvät negat (testasin kun laskin viimesimmän kierron väärin 30 päivän mittaseks)... Uskaltaiskohan sitä vielä toivoa...
 
Mä luulin olevani raskaana: maitoa rinnoista, pahaa oloa, itku herkkyyttä eikä menkkoja näkynyt. Testit silti negaa ja negaa aina vaan. Lopulta varasin ajan yksityiselle gynelle ja ultrassa havaittiin että hormonitoimintani on unessa. Olin jo ihan varma että olin raskaana ja tuomio olikin että en edes ovuloi! Lopetin pillerit kesällä ja kuulema voi kestää että oma hormonituotanto palautuu. palautusta sain vauhditamaan kolmen kk:n kuurin trisekvens nimisiä lääkkeitä, joita käytetään VAIHDEVUOSIEN hoitoon! Ja sen aikana lasta ei saa yrittää. Kyllä ketuttaa!

Plussatuulia muille!
Minkähän takia gyne valitsi sinulle tuon lääkkeen, jos tiesi raskautumistoiveesta? :confused: Mulle määrättiin Terolut 3kk kuuri säännöllistämään kiertoa, mutta mulla kyllä ovis todistetusti tapahtuu. (useampi keskenmeno / kemiallinen raskaus yrityksen aikana). Kiinnittymisessä on ongelmaa, joten ehkä mulle Clomifen kirjoitetaan seuraavaksi. Nuista kummastakaan ei ole haittaa raskautumiselle vaan ne tukevat omaa hormonitoimintaa. Joko hait ja aloitit kuurin? Voisikohan sen vielä vaihtaa johonkin mikä ei edellytä raskautumisyritykseen taukoa?
 
mymosa
Täällä menossa kp39 ja alla yksi haamu ja sen jälkeen 2 negaa.

Oireita, oksettava olo (tänään myös tuli ylen), paleltaminen ei kuumetta, punoittavat posket, menkkamaiset oireet, painon tunne alamahassa.

tänään myös siteeseen tuli pikkasen verituhrua, mutta se voi johtua esim aamullisesta pupuilusta..
 
Nunneli > Kiitos toivotuksista! Viimeisintä kertaa lukuun ottamatta olen saanut testiin vain epämääräisiä viivoja, joista ei saa selvää onko niissä väriä. Siksi en enää ikinä osta Davidin 10 herkkyisiä. Oireista ja vuodon myöhästymisestä olen tiennyt olevani raskaana. Viimeisin tosin alkoi vuotaa dpo15, päivä plussan jälkeen. :( Varhaisessa vaiheessa keskenmenneet eivät (minun kohdallani) satuta niin paljon kuin pitemmälle ehtineet joista on ehtinyt jo iloita, mutta onhan ne silti kova pettymys. Hiivuttavat myös toivoa onnistumisesta, koska ongelma on selkeästi kinnittymisessä. Onneksi olen nyt päässyt apuun kiinni.

Gynellä taisi olla ihan hyvä peruste määrätä kyseiset lääkkeet. Varmasti odottaminen turhauttaa, mutta äkkiä se aika loppujen lopuksi menee. Toivottavasti kuurista on apua ja pääset sitten plussaamaan pian! bd
 
Viimeksi muokattu:
Otokka
Täällä tuore raskautunut, jolla on ollut kipeät rinnat, kovia menkkamaisia kramppeja (kiinnityskipuja olivatkin :)), pienen pientä ällötystä ja pahaa oloa, muutama ärsytysräjähdys (tavallista äkkinäisempiä) ja poistunut makeanhimo. Plussahan siitä tuli! Suurin ero koviin menkkojen alkuoireisiin oli varmaan, että nyt ei tehnyt mieli makeaa, mutta menkkojen alussa tekee yleensä mieli suklaata :D.
 

Yhteistyössä