Ä
ärsyyntynyt
Vieras
Nyt kyllä ottaa päähän...Kaveri oli lupaa kysymättä ensin laittanut musta kuvan fb:n. Pyysin poistamaan sen, minkä tekikin, mutta laittoi tilalle kuvan mun lapsista!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ookko niin ruma ettei kuvaa voinu julkasta? Mää en ymmärrä tota ihme hysteriaa ettei saa kjuvia julkasta. Näkeehän ihmiset sun lapset luonossakin.. Ja toisekseen aika moniulla on salaus ettei niitä pääse ulkopuoliset katsomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Kukaan ei saa julkaista sun tai sun lasten kuvaa ilman sun suostumusta. Pyydä poistamaan se kuva tai ilmianna ylläpidolle, ne poistavat sen kuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mm:Alkuperäinen kirjoittaja no:Kukaan ei saa julkaista sun tai sun lasten kuvaa ilman sun suostumusta. Pyydä poistamaan se kuva tai ilmianna ylläpidolle, ne poistavat sen kuvan.
Olenko nyt ihan väärässä, mutta mulla on se käsitys, että kuvan ottajalla on oikeudet kuvaan. Eli silloin sun olisi pitänyt kieltää sen kuvan ottaminen. Kuvan tekijänoikeus on kuvan ottajalla, ei kohteella. Eikä aikuisen ihmisen kuvaamiseen julkisella paikalla edes tarvita (normaalisti) lupaa.
Mutta ihan eri asia tietysti on laki ja se, mitä kaveri tekee ja miten kaverin kuuluisi toimia.