Kuvia viikkoihin nähden pienistä vauvamahoista?

  • Viestiketjun aloittaja Små
  • Ensimmäinen viesti
Små
Kaikki aina levittelee kuvia masuistaan yläkäyrien yläpuolella. Mulla raskaus kohta puolessa välissä, eikä juurikaan näy, vaikka hoikka olen! Tunnen itseni friikiksi.

Onko muita? Olis kiva nähdä kuviakin :)
 
"merenneitonen"
[QUOTE="merenneitonen";22213592]Ei tuo ole mikään erityisen pieni rv 18 massu, vaan ihan normaali hoikan ihmisen vauvamasu. ?[/QUOTE]

...ton kysymysmerkin piti olla sydän vauvamasulle, mutta ei näy sydäntä, vaan kysymysmerkki...outoa!! :)
 
små
[QUOTE="merenneitonen";22213592]Ei tuo ole mikään erityisen pieni rv 18 massu, vaan ihan normaali hoikan ihmisen vauvamasu. ?[/QUOTE]

Ai? Kun ne tutut, joille olen raskaudesta kertonut, taivastelee "missä sinä sitä vauvaa oikein pidät kun eihän sinusta edes huomaa". Ehkä se on kohteliaisuus?

Olen muuten miettinyt, nostaako vatsanpäällinen rasvakerros sf-mittaa?
 
No,
Aijaa.com - rv 18+ - 6860244.jpg

Tuossa kuva, jos nyt toimii. Häivytin taustaa, ettei nyt ihan kaikki tutut tunnista kämpän perusteella ;)

Viikkoja siis 18 ja vähän päälle.

Liikkeet kyllä tuntuu jo tosi selvästi, että kyllä vauva kasvaa, vaikkei ulospäin niin näykään.
Ei mulla ollu tuos vaihees tuonkaan vertaa,mutta muutaman viikon päästä sit tosiaa yht´äkkiä olikin pieni pallomaha,odotas vaan, :) kyllä sä sen mahan saat...
 
kumminjommin
Alkuperäinen kirjoittaja små;22213652:
Ai? Kun ne tutut, joille olen raskaudesta kertonut, taivastelee "missä sinä sitä vauvaa oikein pidät kun eihän sinusta edes huomaa". Ehkä se on kohteliaisuus?

Olen muuten miettinyt, nostaako vatsanpäällinen rasvakerros sf-mittaa?
itse en ole mikään laiha mitat 163/64 ja esikoisesta maha näkyi vasta viikon 25 jälkeen, mulla oli myös istukka takaseinämässä. kuopuksesta taas tuntui, että se maha pullahti esiin jo 10viikon jälkeen, silloin oli isukka etuseinämässä. en tiedä kuinka tuo rasvakerros vaikuttaa siihen sf-mittaan, mutta olen ajatellut, että hoikalla/laihalla ihmisellä sen raskauden saattaa huomata nopeammin, kuin taas sellaisella jolla sitä vatsaa jo ennestäänkin on.
 
kyllä meitä riittää
Itse kerroin töissä rv27 kun muutoinkin työsopimus loppui. Kukaan ei ollut vielä huomannut vaikka käytän tyköistuvia paitapuseroita ja olen kooltani 160/53. Samalla viikolla otin äitiyshousut käyttöön. Painoa ei muutoinkaan tullut kuin 5 kiloa koko raskaudessa ja maha oli pieni loppuun saakka.
 

Yhteistyössä