Kuvia värikkäistä kodeista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unelma

Vieras
Uuden talon remontointi lähestyy ja olen vailla uusia ideoita. Tässä muutama linkki kuviin, mitkä olen bongannut netistä. Löytyykö keneltäkään mitään näistä tyyleistä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=4710500.jpg

Ykkönen ja kakkonen noista ehkä siedettävimmät väreiltään, muu ei oikein kolahdakaan tyylillisesti. Viimeisen linkin kuvassa on mielestäni tungettu samaan huoneeseen ihan liikaa värejä. Violetti katto on minusta vähän överi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Ykkönen ja kakkonen noista ehkä siedettävimmät väreiltään, muu ei oikein kolahdakaan tyylillisesti. Viimeisen linkin kuvassa on mielestäni tungettu samaan huoneeseen ihan liikaa värejä. Violetti katto on minusta vähän överi.

Et ole tainnut minun makkariani nähdä? :laugh:

Purppuranvioletti kangaskatto, kultaa, violettia ja punaista.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Tykkään itsekin värikkäästä ja boheemista tyylistä mutta rajat tulee siinäkin vastaan itsellä. :D Violetti on ollut minulle aina hieman vaikea väri. En voisi sitä kuvitellakaan yhdistäväni ainakaan punaiseen. :D

Mutta varmasti on upea makkari. En sitä epäile! ;)

taisi ap kysellä; ei niinkään kuka tykkää:)

Tungen tähän ketjuun kieli pitkällä......Minäkin odotan mielenkiinnolla kuvia juuri tuollaisin, murretuin ja pastellivärein sisustetuista kodeista. Tai, löytyisikö jotain kuvia netistä?

Tykkään itsekin värikkäästä ja boheemista tyylistä mutta rajat tulee siinäkin vastaan itsellä. :D Violetti on ollut minulle aina hieman vaikea väri. En voisi sitä kuvitellakaan yhdistäväni ainakaan punaiseen. :D

Mutta varmasti on upea makkari. En sitä epäile! ;)

Moni on ollut toistakin mieltä :D Vaan en välitä. Pastellit ja murretut värit saavat ihoni kananlihalle. Valkoinen on pahin...

Alkuperäinen kirjoittaja Unelma:
Uuden talon remontointi lähestyy ja olen vailla uusia ideoita. Tässä muutama linkki kuviin, mitkä olen bongannut netistä. Löytyykö keneltäkään mitään näistä tyyleistä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=4710500.jpg

Tää on romanttisen ihana

Tässä on muutama kuva eräästä innokkaimmin seuraamastani blogista ja blogin pitäjän uusimmasta kodista. Tuollainen reteä värikkyys vaalealla pohjalla kolahtaa meikäläiseen täpöllä. :)

ulos+k%C3%B6%C3%B6kist%C3%A4.JPG

olkkari.JPG

olkkari2.JPG

Toimiskohan kuvat nyt...

Hitsi kun haluisin tuollaisen kiikkutuolin!

Liian sekavia nuo ap:n linkkien kuvat. Kakkoslinkki oli ihan jees mutta liikaa pinkkiä. Viimeinen on täydellinen NO! :x Ehkä jos tykkää tuollaisesta riemunkirjavasta "hawaijilaistyylistä" niin sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Unelma:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4710518.jpg

Tytsillä on tämä tyyli nyt huoneessaan. Suunnitelemme juuri muutosta kun osaa jo itsekkin kertoa mitä haluaa. Tapetin kautta lähdetään valitsemaan muita osasia, valikoima on tosin niin runsas että lapsen mieli vaihtelee laidasta laitaan. Raikas huoneesta tehdään edelleenkin. Kaikki nuo linkittämäsi on tosi kivoja.

Pikkuinkkulin olohuoneen lattia on aika hirveä makuuni mutta muuten nättejä huonekaluja. :) Noh, liikaa väriä silmääni myös tuossa kodissa. :D Tavarat tulisi paremmin esille jos olisi vaaleatakin pintaa. Nyt näyttää kuin talo olisi vain varasto kaikkea mahdollista. On vähän hämärää ja tunkkaista.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

mie haluisin nähä :wave: kuvaa!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Maaru:
Pikkuinkkulin olohuoneen lattia on aika hirveä makuuni mutta muuten nättejä huonekaluja. :) Noh, liikaa väriä silmääni myös tuossa kodissa. :D Tavarat tulisi paremmin esille jos olisi vaaleatakin pintaa. Nyt näyttää kuin talo olisi vain varasto kaikkea mahdollista. On vähän hämärää ja tunkkaista.

vuokrakämppä...ei voi vaihtaa lattiaa, mut en mä tiedä haluisinkokaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:

Eikun just hyvä lattia, toi sun koti on niin överi, että on jo tosi kiva. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:

Eikun just hyvä lattia, toi sun koti on niin överi, että on jo tosi kiva. :D

:hug: :laugh:

Yhteistyössä