Aah aina kaunis :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Aah aina kaunis :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tumma olen ollutkin, reilun ½ vuotta ollut vaalea =)Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kaunis, mutta nikin perusteella kuvittelin tummaksi. Muista kuvista tuli nälkäAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Profiilissa on kuvatus
olette kyllä ihan saman näköisiä....Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:Profiilissa minä ja 3-vee poika. Ja kun alussa oli tukasta puhetta, niin ite oon pojan vanhoilla kynsisaksilla leikannut ja värjännyt eli lilaa ja blondia, vaikkei kuvassa värit erotukkaan B)
:heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kiitos..jälleen kerran :xmas: kauniista sanoistasi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No höh, luulis, että ton näköinen ois vaan varma omasta ulkonäöstään. Olet niin kaunis ja ihan älyttömän nuoren näköinen.
No, kyllähän mulla enempi on päiviä, että olen tyytyväinen jos ajattelen vielä että olen saanut neljä muksua kahdeksan vuoden sisällä. Liikaa ei saa itseään kehua menee muuten ylpeyden puolelle B)
Mä laitan tähän mun yhden lempikuvistani missä olen meidän pojan kanssa.
ihana pipoAlkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:http://www.aijaa.com/v.php?i=4303955.jpg
Tässä minun kulta :heart:
pikkuinen....meidän tulokas näkyy mun profiilissa vieläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.aijaa.com/v.php?i=4304125.jpg
Siinä meidän perheen uusin tulokas
Oi kun toinen on söpö :heart: Ihuna pieni.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:.meidän tulokas näkyy mun profiilissa vielä
niin onkin...mun pieni sammakkoAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Oi kun toinen on söpö :heart: Ihuna pieni.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:.meidän tulokas näkyy mun profiilissa vielä
söpö tyttöAlkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
äärettömän kauniit ja valkoiset hampaat.tahtoo kanssa Ja muutenkin niin nätti =)Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
hammaslääkärillä saaAlkuperäinen kirjoittaja Lilla-2009:äärettömän kauniit ja valkoiset hampaat.tahtoo kanssa Ja muutenkin niin nätti =)Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Uuuuuu....vientiä tais ollaAlkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Ai että mä tykkään tuollaisista kasvonpiirteistä! Tosi kaunis olet!Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa: