Kuvia poikavauvojen kastepöydistä+kukka-asetelmista.

  • Viestiketjun aloittaja poikavauvan äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiskä
Alkuperäinen kirjoittaja iiris77:
Pitääkö kastepöytäliinan olla kokonaan täysin valkoinen? Tai pappi sanoi kyllä että kelpaa semmoinen missä on helmassa kuvioita mutta kun kaivoin kauniin espanjasta ostetun pöytäliinan, huomasin että siinä tulisi kuvioita myös siihen itse pöydälle eikä pelkästään helmoihin...

huomasin jossain kuvassa että oli kaitaliinaakin käytetty joten tuli vaan mieleen, mitenkähän on?
Meillä ainakin on ollut kastepöydän liinassa kuvioita kauttaaltaan. Siis meillä on ollut alla täysin valkoinen liina, johon oli kiinnitettynä muutama pieni sininen rusetti. Sitten päällä oli vielä pienempi valkoinen "hienompi" liina, jossa oli kauttaaltaan sellaisia "kiiltäviä kuvioita". Ei pappi moittinut yhtään - itseasiassa ei me edes olla koskaan saatu mitään ohjeita liinojen suhteen.
 
tässä
tässäpä teille lisää idea.
Koristeeksi kahvipöytään voisi ripotella paperikonvehteja, eli vaalenpunaisia Geisha tai Fazerin sininen tai vihreään Fazermint.

Ja pienet kynttilätuikut pöydille voi päällystää vaal sinisellä tai punaisella tylli-kankaalla tai muulla harsomaisella. Ja pikku ruseteilla tai pienillähuovasta leikatuilla nallehahmoilla.

Laittakaa tarjolle, koristeeksi kahvipöytään tms. valokuvia vauvasta.
Eli vauvan ekasta parista kuukaudesta itse kuvattuja kuvia. Ja kenties sisarusten sylissä kuvattuna. Valokuvista saa kauniita jos esim itse tulostaa neliöitä, pieniä 5-10cm kuvia paperille, ja liimaa ne värilliselle kartongille (vaalensininen/punainen). Kartongista voisi näkyä vaikka puolisenttiä sitä väriraitaa kehyksenä kuvalle.
Meillä kaikki mummot ja sukulaiset aivan innoissaan kahmi näitä kuvia, kun sanoin ristiäisten lopussa että ottakaa vaan siitä muistoksi. Ja kovasti kiittelivät ideaa.
 
Joanna
Nostelen ylöspäin josko jollain olis uusia kuvia poikiensa ristiäisistä! Oon ihan kukkafriikki ja vaikka ristiäisiin vielä pari viikkoa aikaa oon jo haeskellut kuvia kimpuista joista sais ideoita omiin juhliin :)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Nostelen ylöspäin josko jollain olis uusia kuvia poikiensa ristiäisistä! Oon ihan kukkafriikki ja vaikka ristiäisiin vielä pari viikkoa aikaa oon jo haeskellut kuvia kimpuista joista sais ideoita omiin juhliin :)
Taitaa näissä kuvissa olla aika vaatimattomia kimppuja. Miksiköhän ne, jotka sanovat laittavansa satasia kukkiin, eivät ole laittaneet kuvia?
 

Yhteistyössä