Miwwi: voi kuule, arvaa vaan oonko testannut
Tuossa kuvassa oli apteekin oma ja cb (samasta näytteestä, piti varmistaa ettei eka testi ollut viallinen
). No mähän sitten menin samana päivänä ostamaan paketin pc:n liuskoja + puikkomallisen. No sittenhän mä illalla tein semmoisen liuskan (joo en tiedä mitä lisäarvoa siitäkin oli, mutta teinpäs kuitenkin). Pc:n liuskaan tulikin ihan hailurainen viiva :O Mistä hätääntyneenä tein sitten samasta myös pc:n puikkomallisen - siihen tuli vahva viiva
Ja samassa tajusin ettei sen liuskamallisen testin kontrolliviivakaan ole kummoinen. Eli uuuuuuups, neljä testiä yhdessä päivässä. Joku meni vissin sekaisin tai jotain
Tänään ihan testimielessä tein sen jäljelle jääneen pc:n liuskan, mihin tuli tällä kertaa vahva viiva. Valitettavasti mulla ei ole muita kuvia, mies räpsi mulle järkkärillään noista ekoista testeistä kuvan. Yritin ottaa kännykameralla kuvia näistä myöhemmistä, mutta sain pelkkää valkoista vangittua. Kehtaiskohan siltä pyytää uutta otosta, en tietenkään ole heittänyt testejä pois
Eikös Miwwi tuo sun tämänpäiväinen ollut pc? Tänään dpo17 iltapissasta ei ehkä yhtä vahva kuin tuo, mutta kuitenkin lähelle
Nyt en kyllä testaa muuta kun tuon digin ja sitten toivottavasti viikon päästä toisen (näinhän mä taas lupailen), jos vaan kaikki tuntuu menevän normaalisti.