Kuvia plussatesteistä

Diiba daabaa: Plussaa on, onnea! :)

Kiitos Sintu74, kylä tää nyt pitää itsekin uskoa. Tänään illalla tein apteekin omalla testin ja viivat oli lähes saman vahvuiset! Nyt pitää vaan sisäistää asia pääkoppaan asti :)

Tsemppiä kaikille!
 
nyt kyllä on aika huvittava tilanne.. meinaan tänään tuli tällanen :D ja eilen tuollasta tänne kirjottelin..



epäilyt vaan heräsi kun mulla on normaalisti ollu pillereiden aikana jatkuvaa tuhruvuotoa joka on ollu poissa nyt 4vkoa.. ja mahaa kivistelee oudosti!

tää on 20min pidätyksellä, tein aikasemmin joka oli 5h pidätyksellä ja oli ihan selvä plussa, siis yhtä vahva kuin kontrolli, silti en eka uskonut! hain heti toisen jonka tein äsken! ja tässä sen tulos.. mä mietinki että toivottavasti kaikki onki hyvin vaikka shokki onki.. miksi se on noin haalea verrattuna aikasempaan? toki pissa oli paljon laimeempaa ja vaan 20min siis rakossa.. mutta silti..

mä syön pillereitä, 3vkon päästä piti mennä laittaa kierukka :ashamed: että näin..

ykköstä tahkottiin yli vuosi!!!!! joka on nyt viikon vajaa 6kk :D
 
Viimeksi muokattu:


tässä vielä yksi kuva :) nyt odotellaan vaan ultraa :D tämä tulos tujusta päiväpissasta, tehty eilen..

jos lasketaan vaikkapa että vuoto joka alkoi 19.9, olis ollu menkat niin nyt olis vasta dpo14-16.. eli vähä pelottaa mitä siellä on ku hormonia näyttäs olevan paljon! meinaan olis aika uskomatonta jos siitä vuodosta olis alkio selvinny, oli meinaan todella runsasta vuotoa! mut näköjää kaikki on mahdollista :) seki jo että tuli pillereiden läpi, on mulle suuri ihme!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä