kävin ultrassa toissapäivänä, siellä OLI kaksoset.. toinen ainakin tuli ulos
mulla tuli keskivikkona yhtäkkiä kauhee kipu noston seurauksena, siitä seuras kauhee "paskahädän tunne" ja verta holahti pönttöön kunnolla, en kyllä hyytymiä bongannut.. siitä päivystykseen ja sain lähetteen seuraavalle aamulle gynepolille, siellä näkyi yksi alkio joka vastasi viikkoja 5+0, toinen oli kohdunsuun päällä ja oli tuloillaan vissiinki ulos, tai ainakin niin lääkäri sanoi, siinä ei kunnolla näkynyt mitään, verta hieman ja joku pallukka mutta ei ollut saman kokoinen kuin toinen.. viikot vastais sitä 19.9 vuotoa
eli ne oli vissiin menkat sitten, ainakin nyt uskon niin koska alkio tosiaan vastasi sitä.. sykettä ei siis vielä näkynyt ja mulla onki reilun viikon päästä kontrolliultra! verta tulee vielä toisinaan, jos nostan jotain painavaa
eli en tiiä.. toinen voi tietysti olla tuulimunakin, mutta sen näkee vain ajan kanssa! onneks ei oo uudestaa ihan samalla tavalla tullut verta, eilen tuli myös kun nostin poikaa, mutta ei yhtä paljoa ainakaan. eli tällästä täällä
mutta kyllä säikähdin ja olin varma että on kohdunulkopuolinen raskaus! mutta tuplat siellä oli
kyllä vähä huvitti samanaikasesti, meinaan pillereiden läpi ja TUPLAT!
mutta näillä eväillä mennään eteenpäin, katsotaan mitä viikot tuo tullessaa, pelottaa että toinenki tulee ulos
tai jos tulee joku tulehdus niin se otetaan ulos!
tiuhti ja M 6kk + salamatkustaja 5+2