Päänsärky on ollu hirveenä riesana ja närästys, pahoinvointia oli aika normisti. Niin ja väsynyt oon ollu. Mut ei siis mun mielestä muita raskauksia rankempaa:heart:. Nyt viikkoja 17+4, vko sitten oli eka rak. ultra (haluttiin tehdä jo nyt kun vauvat vähän hankalassa asennossa syvyyssuunnassa täsmälleen samanlaisesti niin lääkäri oli hiukan hukassa kumpaa mittasi milloinkin ):heart: ja toisen vauvan kohdalla lääkäri sanoi ettei kaikkea pinkkiä kannata hävittää Ihan hyvässä vaiheessa siis jo mennään.Molemmilla vauvoilla omat istukat, pussit ja on ns. riskittömin kaksosraskausMissä vaiheessa sun raskaus on meneillään? Onko ollut rankkaa? (juu tiedän, ei ehkä kuulu tälle palstalle mut lukekoon kuka haluaa)
Kyllä siellä haamulainen näkyy :heart: vahvistumista sille! Jos laskee, että 13.9. olis ovispäivä niin se on dpo 0 ja tänään sinulla on dpo 11.Heippa.
Olen ihan koukuttunut tähän ketjuun miten onkin niin mielenkiintoista näitä testejä katsella. Llapsosta meillä haaveillaan ja testailin lauantaina (hyvin aikaisessa vaiheessa) tällaisen:
Toivottavasti kuva näkyy... Onhan noi kuvat heikompia, mitä livenä katsottaessa, mielestäni siinä jotain näkyy oviksen olin tunnistavinani 12.-13.9- välisenä yönä, eli mitkäs ne dpo:t sitten on?
Päiväpissa voi olla laimeampaa kun aamupissa.Ihanaa, kun joku muukin sen näkee! Noh, näkihän sen mieskin Mites noi testit käyttäytyy, kun menin sitten tekemään samalla testillä tänään päiväpissasta ja viiva on about saman hailakka, kun tuo aiemmin tehty aamupissasta. Pitäiskö jo olla vahvempi paljon? Ja varhaisessahan tässä ollaan edelleen. Viiva ei heti ilmestynyt testiin, 5 min. kuluessa kyllä ja puolessa tunnissa nyt saattais olla jopa vahvempi kuin aiempi.... huoh... ei sais olla hätähousu!