Kuvia plussatesteistä

Onnea Wanda!! :heart: Noilla sun testeillä tulee yleensä aina paljon haaleampi viiva kuin esim marketin pregchekeillä tai apteekin omalla. Niissä olisi varmasti jo kunnolla punaisena kirkuva plussa! Eli hyvältä näyttää!!
 
Kiitos Almeja! :heart: Saas nähdä koska tämän ymmärtää että nyt se plussa tuli!
Tuo on huojentavaa lukea että näillä testeillä tulee haileammat viivat, hiukan olen murehtinut kun ei ole jo voimakkaat viivat. Onneksi kuitenkin tasaisesti on tullut väriä lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
periaattees huomenna virallinen testipäivä. Onhan tämä jo 7. kerta kun menee kesken niin en ees viitti miehelle sanoa. Vika kun näköjäään on aina vaan mussa :(
Kemiallinen tai ei, se on keskenmeno ja se tuntuu ihan yhtä raskaalle, tapahtui se vkolla 4 tai 8. ainakin mulle. kun on koettu tuulimunat, keskeytyneet keskenmenot, Ihan yhtä paska fiilis.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kanssasisarille! Mulle jäi testejä sen verran yli, et päätin kokeeksi testata nyt ovulaation aikaan antaako viivaa, kuten on kerrottu, että testit saattaa reagoida myös kierron keskivaiheilla. No, aika selkeästi antoikin. Tai siis paljon selvemmin mitä kuvittelin. Tässä teille näytille, millainen viiva voi tulla, kun ei voi vielä plussa näkyä. Testi on apteekin oma. Plussaonnea kaikille ja onnittelut vauvaa odottaville! <3

[/URL][/IMG]

Ps. Pahoittelen kännykällä otettuya epäselvää ja rakeista kuvaa. Ehkäpä näette siinä saman kuin minä. :)
 
Hieno rivi anu=):heart:

Tsirbu - näkyyhän siellä viiva selkeästi ja paremmin kun ei suurentele kuvaa.

Eli..tästä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, jotta: loppukierron reippaasti kohonnut LH voi myöskin haamutella R-testissä..vaikka ei siis ole oikia R+: /
..ja varsinhin jos testiä ei tulkitse t a r k k a a n testiajan sisään.
 

Yhteistyössä