Kuvia plussatesteistä

Natte Nyt vähän myöhässä vastaus, mut kyllä Pregent Stickiin ainakin mulla pasautti sellaset harmaat viivanpaikat vuos sitten et meinasin räjähtää! :D Vannoin ja vakuutin etten niihin enää koske IKINÄ!! Enkä oo koskenu! 2 päivänä testasin niillä ja molemmilla sama juttu, sit viimesen jälkee seuraavana päivänä alkoki vuoto!
 
Kiitos Ansku83 vastauksesta. Tein seuraavana päivänä vielä toisen Pregent Stickin ja olin näkevinäni pikkasen vahvemman viivanpaikan siinä. Sitten tein jonkun toisen merkkisen Prismasta ostetun testin ja se oli selkee nega. Eli viivanpaikkojahan ne harmaat viivat oli.
 
Natte Lienee ollut Pregcheck? Se on mun mielestä paras mitä on, myös ovistesteissä! Ei tämmösen pcolaisenkaa tartte miettiä että onko tuo plussa vaiko mikä?! :D Reipasta viivaa antaa sillon ku pitääki, vaikkakin kokeilu mielessä testanneena huomasin tikkuihin tulevan koko kierron jonkinäköstä hailuraa viivaa! Mutta joo, Pregcheckiin oon tasan kerran n. 100 r-testistä saanu semmosen oikeen ohuen punasen testiviivan, mikä ei sitte tarkottanu yhtää sen enempää ku negakaan! Muuten ollu ihan selkeästi negoja ilman viivanpaikkoja! Edes roskishaamuja ei oo niillä tullu! =) Tsemppiä teille! d:Db
 
Voisitteko kertoa näkyykö teidän mielestänne testissä mitään..? Itse siis näen haalean haamun... mutta epäilen että näen vain mitä toivon.. :LOL: Tilanne siis se että nyt dpo 10 tai 11 ja kaameat menkkakivut ollut jo muutaman päivän mutta ei vuotoa, siksi siis testasin... muutenkin koko yrutys tässä kierrossa meni mönkään joten en tiedä mitä ajatella... No tämän testin jälkeen ajattelin että koitan vielä clearbluen digillä niin vastaus oli ei raskaana...:'(



 
Ariell: kyllähän tuossa näkyy - etenkin ylemmässä kuvassa selvästi punaväriä. Muistaakseni digissä miU peräti 50?? Joten odotteleppa vaikka muutama päivä ja koita uudestaan :) Viivalle vahvistumisia! :heart:
 
Ariell - kyllä viivanen näkyy miunhin näytöllä!:wave:
..sille vahvistumisia:heart:

Mie muistelen, jotta CB:n digi oisi herkkyyttä 25mIU/ml?..vannomaan en kyllä mene:whistle:

Mutta jos menossa dpo10 ei digi vielä välttämäti positiivista näytäiskään.
 
Täällä monet on haukkuneet predictoria että se antaa vääriä positiivisia. Tässä tänään päivällä tehty predictor early:
Aijaa.com - 10047511
Aijaa.com - 10047512
Onkohan tuo "väärä" vai ei..? Joskus aiemminkin tuolla testaillut ja sillon kyllä ihan puhtaita negoja olleet. Tämä haamuliini tuli ehkä kahdessa minuutissa, ja paljaalla silmällä ainakin näyttää punertavalta ja yhtä leveältä kuin kontrolliviiva. Toivotaan, ei kait tässä muu kerta auta! :)

Niin joo ja dpo10.
 
NaksuP uskoisin testin näyttävän ihan oikein kun tulkitsee vastauksen testiajalla.
..ja sinullahan viiva tuli heti 2min kohdilla..ja varsinkin kun siulla aikaisempaa kokemusta testistä - negoja..haaleahan tuo vielä on, mutta vähäiset ovat dpo päivätkin.

Viivalle vahvistumisia&väriä!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NaksuP
Niin, no tänään se oli nega kun kävin tarkoituksella saman merkkisen testin ostamassa. Että se oli kai sitten siinä.

Tiedättekö muuten miksi jotku testit käyttäytyy niin, että niiden kontrolliviiva piirtyy tosi myöhään, ja jää tosi haaleaksi? Vaikka toisessa samanmerkkisessä testissä kontrolliviiva tulee nopeasti ja tummaksi? Onko sillä mitään merkitystä suuntaan tai toiseen?
 
NaksuP - eli..tuo Predictor testi joustais kyllä vetää myynnistä kokonansa poijjes!!!!:kieh:
..niin moni noista turhista viivaista kertoilee..t o s i n..onhan tietenhin mahdollisuus, että kyseessä alkava kemiallinen - "hipaisu" vain sinne kohdun seinään:(..

Pahoitteluni negasta:hug:

Tuo Kontrolliviivasen vaaleus saattaa johtua siitä, jotta testiä "dipattu" virtsassa liian vähän aikaa!(itse dippaan ainakin 15sek. ellen 20..)
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä