Kuvia plussatesteistä

Eiku toi oli se first signali, mikä oli pakko tehä sen predictori negan jälkeen.. Se oli iha selvä nega.. Sori sekavuuteni, ton predictorin negan jälkeen taas pallo ihan sekasin.. Onneks toi first signalin plussa tuli.. mut enpä tiiä onko ees yhtä vahva ko eilinen..:/
 
mymosa
Jos tuo haamutesti on first signal ja viiva alkoi tummua testiajan jälkeen niin valitettavasti tuo testi tekee sitä. Väärää plussaa testiajan jälkeen, myös allekirjoittanut testannut testiä (ja olin aivan varma etten ole raskaana) niin sehän antoi ihan hyvän plussan.

Suosittelen jotain muuta testiä ja toiveita, että haamuinen olisikin sitä mitä pitää :)
 
poikkka: Sen kerran kun itse olen tehnyt first signalin kasettitestin ja en ollut raskaana, ei siihen kyllä tullut mitään viivaa vaikka kuinka yritin tihrustaan ja monen tunnin jälkeen kaivelin vielä roskiksesta eikä toivoakaan viivasta.. en tiedä sitten onko noilla yksittäisillä testeillä eroa kun toisilla tulee viivat aina testiajan jälkeen ja toisilla ei koskaan.. esim. mulla ei ikinä ole mihinkään testiin tullut edes hailuinta hailua tai viivanpaikkaa vaikka olen testejä usein tehnytkin.. voisko virtsan "koostumus" vaikuttaa siihen miten herkästi tulee viivanpaikkoja yms. Sulla kyllä aika selvä viiva jossa punaväriä joten toivoa on vaikka tullut testiajan jälkeen.. ja erityisesti jos vaan 5min+ jälkeen.. mites olisi jos tekisit digin niin ei jää kaivelemaan?
 
Viimeksi muokattu:
No minulla taasen on kokemusta siitä että first signalin kasetti nimenomaan antaa herkästi tuollasia roskisplussia, eli testiajan lopun jälkene kasettiin tulee selvä värillinen viiva.. :(

Toisella testillä, parin päivän päästä uudestaan.
 
Onnea Barbamama35 jaEmby^!

Eihän noista Embyn kuvista voi olla kuin yhtä mieltä. :) (merkintä olisi kai 31/28, eli ekana nyt menossa oleva kierron päivä ja lopussa kierron pituus, mutta toivottavasti sun ei tarvi näistä laskuista huolia taas aikoihin...)
 
Tämän aamun testi on Pregcheck puikko:

Aijaa.com - 8876406.jpg

Ainakin omissa silmissä näyttää vahvemmalta kuin eilen. Nyt tuo on jo lähes kontrolliviivan vahvuinen. Silti vielä pelottaa keskenmeno. Viimeksi vuoto alkoi kp 30 ja tänään on kp 28. Viiva on tällä kertaa huomattavasti vahvempi ja oireetkin selkeät. Silti... Testejä on vielä jokunen kaapissa eli näitä tulee vielä lisää ennenkuin uskallan luottaa tulokseen :whistle:
 
Aijaa.com - 8876862.jpg

En olisi uskonu että osallistun tähän keskusteluun uudestaan näinkin pian!

Testailin eilen apteekin omalla ja 3 minuutin sisällä kun tuli pelkästään tuo kontrolliviiva niin lähdin kylpyhuoneesta ja testi jäi sinne lojumaan. Tänä aamuna huomasin siinä sitten tämän haamun. Olen nyt netistä lukenut että apteekin omiin tulee helposti harmaa "haamu" niin onko tämä teidän mielestä sellainen? Silmällä katsottuna näyttää saman sävyiseltä kuin kontrolliviivakin.

Kuitenkin tuijottein testiä vain sen 3 minuuttia että en tiedä koska tuo on tuohon ilmestynyt. Mutta anyway testailen uudestaan keskiviikkona kun palailen kotiin :> Oli pakko tulla kyselemään että miltä teistä näyttää!
 
mymosa
Onnea Barbbis :) ihanan vahva plussa jo!!

zuupin testistä on aika vaikee sanoa onko väriä. Ehkä hitusen kun käänteli näyttöä, mutta suorilta ei näytä kuin värittömältä.
Uutta testiä vaan parin päivän päästä.
 
Aijaa.com - 8876862.jpg

En olisi uskonu että osallistun tähän keskusteluun uudestaan näinkin pian!

Testailin eilen apteekin omalla ja 3 minuutin sisällä kun tuli pelkästään tuo kontrolliviiva niin lähdin kylpyhuoneesta ja testi jäi sinne lojumaan. Tänä aamuna huomasin siinä sitten tämän haamun. Olen nyt netistä lukenut että apteekin omiin tulee helposti harmaa "haamu" niin onko tämä teidän mielestä sellainen? Silmällä katsottuna näyttää saman sävyiseltä kuin kontrolliviivakin.

Kuitenkin tuijottein testiä vain sen 3 minuuttia että en tiedä koska tuo on tuohon ilmestynyt. Mutta anyway testailen uudestaan keskiviikkona kun palailen kotiin :> Oli pakko tulla kyselemään että miltä teistä näyttää!
Mä sain viime talvena ite tälläsen roskisplussan apteekin omalla..

Aijaa.com - 7217463.jpg

Ja aika samalta näyttää, et ei kannata tuohon luottaa..Mut sittenhän sen näet kun uudemman kerran testaat.. :) Pidän peukkuja!

Ja Barbamama, nyt näyttää hyvältä! :heart:
 

Yhteistyössä