Kuvia plussatesteistä

Tänään dpo 11 ja minusta selkeesti vahvistunut viiva :D Onko muut huomanneet samaa, että noilla davidin liuskatesteillä on ihan sama onko herkkyys 10 vai 25 niin viiva samanmoinen? Tuo testi herkkyys 25, mut eilen tein kaks testiä 10 ja 25 ja tasan samanlaiset viivat - nyt ei enää ollu niitä 10 testejä, että ois voinu kokeilla...

Aijaa.com - 8512252.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
mymosa
Tuleeko wondfon raskaustestiin viivanpaikkaa??

Piti ihan roskis kaivella, tein tuossa mitättömillä dpo päivillä sekä wondfon, että davidin raskaustestit, ihan vain nähdäkseni tuleeko niihin viivan paikkaa. Molemmat olivat aivan selvät negat.
Noh, joku päähän pisto sitten oli tänään dpo9 tehdä testi, aamulla david, negaakin negampi ja nyt päivällä wondfo, silmiin juuri ja juuri erottuva viiva.. Sellainen, ettei sitä kyllä kameraan saanut tallennettua.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa
Sitähän tässä itekin kun dpo on niin pieni vielä, vasta maanantaina pitäis menkat alkaa.. Ja kun takana eka clomikierto ja niistäkin niin huonoa kuullut, joten katsellaan mihin kehittyy.
Tosin ei ole enää kuin davidin testejä..
 
VOMPPIS, viivahan se siellä :D:flower:

MYMOSA, mä olen kans saanu tollasen viivan (mä siis nään viivan noissa) pregent stickillä (silloinen mies oli sitä mieltä että näen omiani), ja se "viiva" täyttää syyskuussa 6v :D:flower:
 
Mymosa - mitäs miun vanhat silmäin näkevätkään - ihka elävä haamuinenhan se siellä siun testissä on!!:heart:
Kunpa nyt alkais vahvenemaan, peukuttelen d=)b:heart:

Lintsalla ihuna plussa viivanen - Onnea kovasti!:heart::flower:

Vomppiksenhin
viivanen niin kaunihisti vahvennut!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä