Kuvia plussatesteistä

Tiuhti joo, käyn sitten kertoon miten kävi. Käyn tänää apteekissa, mut ite testaus voiki olla aika operaatio mökin ulkohuussissa, puolen sukua ollessa oven ulkopuolella :D jospa sitä huomenna aamun pikkutunneilla sais varmistuksen asiaan :)
 
Sintu74, pahoitteluni :hug:

Minä hölmö tein eilen uuden raskaustestin, ja viiva oli haalistunut huomattavasti, yhdessä vuorokaudessa! :O Olin aivan varma että kesken mennyt. Pelonsekaisin tuntein ajattelin tämän päiväistä "varhais"ultraa, kuinka suuri pettymys olisikaan nähdä tyhjä ruutu... Valmistauduin henkisesti kaikkein pahimpaan. Ihmetys olikin suuri, kun lääkäri ilmoitti viikkoja olevan jo 10+6 ja sydän sykki ja kaikki oli juuri niinkuin pitikin. :heart: Miten tää on täysin voinnu mennä multa ohi? :D Olen kyllä niin onnellinen :heart:
 
Näkyykö tässä teidän mielestä haamua? Ite tihrustin testiä valoa vasten ja luonnossa näkyi MUKA paremmin tummempaa väriä mutta tiiä sitten.. Saattaahan tuo toki olla joku viivanpaikkakin..
Ensin en nähny mitään mut tais siin ihan hieman joku välähtää, melko haamuinen haamu kylläkin, ei tosta oikeen osaa päätellä mitään... Kauanko sulla oviksesta?
 
mymosa
oonko mä sit ihan hakoteillä kun mä näen chizun testissä jonku viivan, mutta en tiiä onko siinä väriä olleskaa!
Välillä tuntuu, että tässä ketjussa toiset näkee viivoja, koska haluavat uskoa näkevänsä :D (ja tää tällein ihan vitsinä, eikä kenellekään tarkoitettuna, ennenkun joku vetää palkokasvia nennuun)
 
Välillä tuntuu, että tässä ketjussa toiset näkee viivoja, koska haluavat uskoa näkevänsä :D (ja tää tällein ihan vitsinä, eikä kenellekään tarkoitettuna, ennenkun joku vetää palkokasvia nennuun)
no just sitä mä meinasin :D että millähän vauvakuumelaseilla mä kattelen taas ruutuun! mutta jotenki mä nään siinä viivan, sellasen ohkasen tosin, mutta punaväriä en näe..

tarkennuksesi, nään viivan siinä kohtaa missä alkaa sen talouspaperin pyöreä kuviointi kaareutumaan vasemmalla :D
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
tarkennuksesi, nään viivan siinä kohtaa missä alkaa sen talouspaperin pyöreä kuviointi kaareutumaan vasemmalla
Apua!! nyt on mehut näppäimistöllä :D :D

nimim. monesti testiä pyöritellyt ja käännellyt, ihan vaan JOS siinä sattuis viiva sittenkin näkymään 45asteen kulmassa itään..
 
Tänään kp 30/29 eli täti myöhässä ja sain tämmösen haamujen haamun, jos voi siksikään sanoa:



Dpo:ihin nähden ihan liian näkymätön viiva ja tänään alkanut tuhrutellakin... :'( Miten tää voikin olla niin vaikeeta...
 
Wenda

Sintu..voi, olen todella pahoillani..lämmin halitus&jaksuja:hug:

Gabrielle..suruinen juttu jos viivanen ei vahvistu:(..mie vielä pikkasen siun puolestais toivoa kannan:kiss:

Chicu - miun uusi näyttö on p a l j o n huonompi, kuin entinen..ja - s i l t i h i n mie näen siun testissä viivan - tosin, ilman väriä..
Seuraavaan dippaukseen jo punviivasta toivottelen!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä