Ensin en nähny mitään mut tais siin ihan hieman joku välähtää, melko haamuinen haamu kylläkin, ei tosta oikeen osaa päätellä mitään... Kauanko sulla oviksesta?
Oviksesta on nyt 10-12 päivää. En ole tikutellut niin tarkkaa aikaa en osaa sanoa. Täytyy tehdä viikonloppuna uutta testiä, jos menkkoja ei näy.. :>Ensin en nähny mitään mut tais siin ihan hieman joku välähtää, melko haamuinen haamu kylläkin, ei tosta oikeen osaa päätellä mitään... Kauanko sulla oviksesta?
Välillä tuntuu, että tässä ketjussa toiset näkee viivoja, koska haluavat uskoa näkevänsä (ja tää tällein ihan vitsinä, eikä kenellekään tarkoitettuna, ennenkun joku vetää palkokasvia nennuun)oonko mä sit ihan hakoteillä kun mä näen chizun testissä jonku viivan, mutta en tiiä onko siinä väriä olleskaa!
no just sitä mä meinasin että millähän vauvakuumelaseilla mä kattelen taas ruutuun! mutta jotenki mä nään siinä viivan, sellasen ohkasen tosin, mutta punaväriä en näe..Välillä tuntuu, että tässä ketjussa toiset näkee viivoja, koska haluavat uskoa näkevänsä (ja tää tällein ihan vitsinä, eikä kenellekään tarkoitettuna, ennenkun joku vetää palkokasvia nennuun)
Apua!! nyt on mehut näppäimistöllätarkennuksesi, nään viivan siinä kohtaa missä alkaa sen talouspaperin pyöreä kuviointi kaareutumaan vasemmalla
juu-u.. mulla on ne lasit päälläApua!! nyt on mehut näppäimistöllä
nimim. monesti testiä pyöritellyt ja käännellyt, ihan vaan JOS siinä sattuis viiva sittenkin näkymään 45asteen kulmassa itään..
Sentään joku muukin näkee jotain tuossa Kiitos kynsikehuista, eilen tekasin tuollaisetoonko mä sit ihan hakoteillä kun mä näen chizun testissä jonku viivan, mutta en tiiä onko siinä väriä olleskaa! ihanat kynnet!
teitkö tänään uutta testiä?Sentään joku muukin näkee jotain tuossa Kiitos kynsikehuista, eilen tekasin tuollaiset
En tehny, teen huomenna kun uudet testit saapuu postissa :>teitkö tänään uutta testiä?