Kuvia plussatesteistä

Kristen suurensin näytölle testin kuvan 400% ..ja selkeä, leveä, punertava viivahan siinä :heart:

Toivon viivan vahvistumista!!=)

Ps. Milloin siulla oli viimeiks kuukautiset?..R-testi saattaa reagoida myös tuohon LH hormoniin jos ovis ihan just kohdilla.
..Itselläni näin Kotitestin herkällä R-testillä kun ovis+ tikutin..
 
Menkat on alkanut viimeksi joskus 18 tai 19.4 Eli siitä on ikuisuus! Tosin illalla herkempi testi oli nega :( Tiedä häntä sitten. Täytynee laittaa peitot heilumaan, josko oliskin jotain muuta kuin raskautta...
 
Testaappa vielä aamupisusta(se tujumpaa)huomenna uudemman kerran ja vaikka sillä herkemmällä(ei predictorilla)

Kurkkasinkin jo, että siun kiertosi normisti 32 ja nyt keskv. kp38(jos viim. menkat 19.4)..luulisi tietenkin jo plussan näkyvän jos tärppi käynyt?
..mutta saattoi olla esim. kemiallinen - hetken alkio kiinnittynyt kohdunseinään ja hcg:tä jo erittynyt, johon R-testi vaikka kerran reagoi..sitten kuitenkin vuoto alkaa myöhemmin.. :/ ..ihan en veikkaisi, että ovis kuitenkaan siulla vielä.

Noista Predictoreista on moni antanut moitetta - näyttävät mitä näyttävät :/ ..itselläni ei vain niistä kokemusta.
Voin suositella esim. Apteekin omaa tai CB:n digitaalista R-testiä. =)

..ja kyllähän se plussa näkyy kaikissa testeissä, mikäli raskaus alkanut ja hcg noussut tarpeeksi!

Plussatuulia siulle!!:heart:

Ps. kannattaisiko vaikka noita O-testejä kokeilla kierto, pari? :) ..näkisit milloin siulla ovis..vai tunnetko sen selkeästi oireiden perusteella: nippailut, jomottelut munasarjojen kohdilla/alamasulla, pientä vuotoa(veristäkin), limaisuutta "alakerrassa", huonoa oloa jne.
 
mur-mur Mulla kierto heittää ihan miten sattuu. Ov testejä olen kokeillut, mutta yleensä sen tunnistan, eikä testit näytä aina mitään, eli liekö edes ovuloin joka kierrolla.
Aamulla gravidan antoti tosi heikon viivan, tulkitsin viivanpaikaksi, roskishaamu oli selkeämpi mutta niihin ei ole luottamista.
Itse uskon enempi tuohon kemialliseen, sillä ei olisi ainoa kerta kun niin käy :(
Ja tosiaan, nyt kun kalenterista laskin, eihän se ole kp kuin vasta 39 :D
 
Kristen kannattaisiko käydä lääkärillä(gyne) jos kierto venyy ja luulet, että ovuloimisenkin kanssa häikkää?

Pieni apu(lääke) voisi olla paikallaan ja raskaus kenties paremmin lähtisi alulle :)
Lähinnä mietin Teroluteja jos kierto ei säännöllinen..myös Clomifen yksi mahdollisuus - se auttaa munarakkuloita kasvamaan jne..en ole lääkäri tai alan asiantuntija, tuli vain mieleeni tällainenkin.. =)

Kuumeilet toista pienokaista..miten ensimmäinen tärppäsi/kuinka nopsaan?..oliko kiertosi silllonhin jo epäsäännöllinen?
Onko todettu jotain "ongelmaa?..esim. monirakkulaiset munasarjat tms.
..mie utelemaan aloin, ei tietenkään pakko vastailla jos et halua! ;)

Ovistesteillä testailu vaatii joskus pitkäjänitteisyyttä, aina ei heti ovis+ bongaa. Nainen ovuloi vuodessa n. 9-11krt, joten kaikilla kierroilla ei munarakkula irtoa - VAIKKA O-testi ovis+ saattaisi näyttäähin! Yleensä kuitenkin ovulaatio tapahtuu jos testi näyttää melkein tasavahvoja viivoja
..tämä on kyllä välistä vaikia "lajinsa" tämä raskautuminen.. :|

Siulla on nuoruus puolellasi ja munasoluja vielä melko varmasti paljon jäljellä:heart:..uskoisin, että saattaisit raskautua nopsempaan jos haet apua: Kierron taasaminen(Terolut)/munarakkuloiden kasvatukseen apua(Clomifen)/alkion kiinittymiseen kenties apua jos keltarauhanen ei pelaa ja kohdun limakalvo liian ohkanen(Lugesteron) tms..

Pikaista plussaa&kaunista kesää toivotellen!!!:wave::flower::heart:

mur-mur
 
mur-mur juu, mulla on todettu jonkin moista monirakkulaisuutta, ja olemme jonossa lapsettomuuspolille, aikaa ei vain kuulu eikä näy. Kerran olemme jo gynen juttsilla nyt TÄMÄN asian kanssa käyneet, joten nyt ei auta kuin odotella sitä aikaa :)
Tutkimuksia siis on tehty, tuloksia ei vain mulle kerrota kuin siellä polilla ajan kanssa... ja itse uskon meidän ongelman olevan nimen omaa kiinnittymisen kanssa, vaikkakin kolmen kuukauden terolut kuuri ei tuonut apua.

Ekaa "tehtiin" puolitoista vuotta, ja kuin ihmeen kaupalla ekan lääkärikäynnin jälkeen tärppäsi luomusti ilman lääkkeitä.
 
Ok, Kristen =)

Toivon, että pian pääsette avustettuihin hoitoihin - mikäli tarvis ja pieni ilmoitteleisi aikanaan tulostaan!!!:wave::heart:

..ja se luomu ihmehin AINA mahdollinen, niin kun teidän edellinenhin pikkuinen:heart:..

Auringonpaisteisia päiviä!!!
 
Tässä 26. pv otettu



Tässä tän aamuinen



Näkyykö niissä kameran läpi teistä mitään eroa?

Tänään ainakin on tän päivänen tummempi, mutta nuohan ei ole millään tavalla vertailukelpoisia, ennen kun tuo toinenkin on kuivanut...
 
Nyt kun molemmat testit on kuivanut, niitä on ehkä vähän helpompi verrata, niimpä otin kuvan;



Tuo alempi on uudempi ja mun mielestä se vivia näkyy siinä hitusen vahvemmin kuin päällimmäisessä, eli vanhemmassa...
Onko tämä haaveilun aiheuttama harha, vai näkeekö joku muu samalla tavalla?
 

Yhteistyössä