Kuvia plussatesteistä

Alkuperäinen kirjoittaja mm77:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:
Liuskatestit näyttävät enemmän vääriä plussia, samoten erittäin herkät ja halvat. Siksi niitä ei suositella.
Joo, täysin samaa mieltä ja koettu on, valitettavasti..

http://www.aijaa.com/v.php?i=2202422.jpg

Ylempi aito (predictor), alempi vale+ (acon10).

[/quote]

eix noissa kummassakin ole viiva kummassakin lokerossa?
Mun mielestä siinä alemmassakin on siis viiva?

Mihin perustelet sen että halvemmat testit näyttää usein väärin?
Onko perusteita muutakun oma kokemus?

Mä oon aina tehny halvoilla ja hyvin on toiminu ja apteekkiin ei oo menny haukkuja.

mielenkiintosta tietää et mihin tuo väite perustuu
 
Oih onnea Rva Pikkumyy!! :flower: Toivotaan oikein paaaaljon vauvaliimaa matkaan, että pysyy matkassa :heart: Raskauduit melko pian uudelleen :hug: Onnea! :D

Ps. Jouskis joka on ollut kanssasi muinoin viikkopinoissa ;)
 
netskuli, halvalla ja herkällä kai viitattiin just siihen aconiin.. mutta siis tottakai pienempiä pitosuuksia mittaavat näyttää herkemmin jonkinlaista viivaa. Ja kun testataan monesti jo ennen kun menkat on myöhässäkään niin on suurempi mahdollisuus kemialliselle eli ns. "väärään" plussaan. Lisäks niihin herkkiin voi vaikuttaa jokkut muutkin tekijät jotka voi tehä ihan oikeesti vääriä plussia.
Alemmassakin on viiva joo, mutta ei raskautta.
 


Tässä kuva minun plussatestistä. Testattu kp 35/30-33. Oli tuoreeltaan tummempi tuo viiva, mutta kyllähän se nyt vielä kuivuneenakin 5pv testin jälkeen selkeesti erottuu... =) Kyllä jännittää ja huimaa onnesta, tää on mun ihan eka raskaus!
 
Montako päivää mahd.oviksen jälkeen vois alkaa testaileen joko ois tärpännyt? Onko kellään kokemuksia? Ois kiva tietää monennenko päivän jälkeen oviksesta olette saaneet plussaa =) Ja onnea kauheesti kaikille plussanneille!! :hug:
 

Yhteistyössä