Kuvia plussatesteistä

vauvahaaveita joo saa nähä kui painees ite oon jos joskus sen plussan saan..toisaalta minuu pelottas se et jos sydänääniä ei vielä varhaisultrassa kuuluis ni oisin iha paniikis,saattasin siks oottaa sinne rv8 ku eikös sillo oo normi kunnan oma ultra?ja pitäs ne sydänäänetkii kuuluu..
 
tyty86 neivolassahan ne kuuntelee niitä sydänääniä..ei meilläkää siel varhaisultrassa kuulunu sydänäänet, mutta se syke näkyi siinä ruudula sellaisena vilkkuvana täplänä :heart: Kun vaan nyt kaikki menis hyvin, ja pääsis ekaan neuvolaan, joka on vasta kesäkuun alussa, nii kuulis sydänäänetki(toivottavasti) :heart:
 
Sirpula meillä makso 128 egee :eek: Kallista oli mutta oli sen arvoista :heart: Lääkäri teki samalla sisätutkimuksen, katsoi kohdunsuun tilanteen ja kohdun sijainnin jne. Ja sen jälkeen teki sitten sen ultran.Antoi sitten lapun mihin se kirjoitti kaikki noi ylös, jonka voi jättää sitten neuvolaan, neuvolakorttia varten.Neuvolan väki tietää, että tollaset tarkistukset on tehty =)
 
Tässä on mun viimeinen testi tälle raskaudelle (= lupaan siis olla tekemättä enempää.. :saint: Tämä vasta öö.. neljäs testi.. :whistle: ) Testinä Onni, jonka herkkyys kai jotain 25, menkat päivän verran myöhässä ja kuva huonolla kännykameralla otettuna pari tuntia testin tekemisen jälkeen. :xmas:

 
mie taasen kahtelen vaa haikeana et jospa miullekii joskus uudestaa tuommone testiin tulis... mut jaksan mie toivoo pitää yllä, aivan varmasti! Viel täs piakkoin mie tuun tänne pinoon ja näytän uuven plussatestini ja sillon mie oon ONNELLINE! :heart: Mut onnittelut iha kaikille jotka tähä pinoon o suana testikuvansa pistää, JA joilla on raskaus edenny kute pitääkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:
Liuskatestit näyttävät enemmän vääriä plussia, samoten erittäin herkät ja halvat. Siksi niitä ei suositella.
[/quote]

Joo, täysin samaa mieltä ja koettu on, valitettavasti..

http://www.aijaa.com/v.php?i=2202422.jpg

Ylempi aito (predictor), alempi vale+ (acon10).

 

Yhteistyössä