kiitos kuvia laittaneille!! varsinkin syliapina joka olit laittanut myös haaamujen haamuista..niitä nyt para-aikaa vertailen täällä omaan haamuhaamu.haamuun---huokaus!! :snotty:
No voihan pylly!!! :headwall: :headwall: Mulle tuo kuva näkyy. Oon niin tumpelo näitten koneiden kanssa, että en tiedä miten saisin sen näkyviin. :ashamed: :snotty:
Kiva nähdä kuvia "toimineista testeistä", ite tässä odottelen kans positiivista testitulosta tai menkkoja... Menkat myöhässä pisimmästä kierrosta 9 pv ja edelleen negatiivinen tulos...
Afu, mul kans oli noin haaleaa haamua eka ku testailin mut testailinki nii ajois Tosin meni kesken mut saa nähä mitenkä sit seuraavan kerran jos raskautuis, sillo tosin tuskin juuri ees testailen kovin aikasin, menny innostus jotenkii ton km jälkee :ashamed: :snotty:
Onnitteluja miinalle ihanaa testasikko muuten missä vaiheessa km:stä et tietää varmasti et ei oo jääny vaa hormoneit elimistöö? mä testasin pari pvää sit ja oli jo nega Muute en ois saanu rauhaa itelleni jos en ois testannu
Millimenninkäinen Onnea paljon vielä! Huonosti erottuu ekasta testistä, mutta siinäkin erottuu plussa, mutta toinen vahvistaa, raskaana olet Onnea, Onnea!