Kuvia plussatesteistä

Kiitos :) Ihan totta, nyt lähti viis kiloa huolta harteilta :)
Hassua sinäänsä, jos olis vaan luottanu ekaan haaleaan plussaan, olis säästyny paljolta päänvaivalta ja rahanmenolta... Mutta, kun on hätänen :LOL:
 
Voi hyvät hykkyrät, täällä pissittiin juurikin äsken tällainen:

Tuo haamunen tuli näkyviin ihan samaan aikaan kontrolliviivan kanssa. Yritys oli tarkoitus aloittaa vasta syksyllä, joten tämä testi on joko maanantaikappale tai sitten joku on käyttänyt meidän kortonkeja neulatyynyinä...
 
lara: minulla kävi samoin kun sinulla, viivat vahvistui hiiiiitaasti ja sitten lopulta "haihtuivat" pois...ja 9/09 syynä keskeytynyt keskenmeno ja 1/10 ensin viivat ei vahvistunu ja sitten alko tuhruvuoto ja lopulta seurasi km...minä tosiaan TOIVON ettei sinulla kyse ole keskenmenosta, tarrasukkia sinne pienelle matkaan. Itsekkin aika korkealta tipuin, toki sitä haluaa ja toivoo vain ja ainoastaan sitä iloisempaa uutista. :hug: ja tarrasukkia!
 
Lara- : toi aloitus että "Minulla kävi samalla tavalla kun sinulla" oli hieman huono, tai asiaton kun siun viivat on vahvistunu eikä haalistunu...pahoittelen jos mieltäsi pahoitin, sitä en enää illalla itsekkään niin skarppi ollut että oisin huomannu tuon vaikutelman jonka sanavalinnat antoivat. anteeksi. Myös minä tein silloin digitestin joka näytti raskaana, ja hyömennin sen "raskaana 2-3" mutta miun kohdalla se ei ikävä kyllä tarkoittanut muuta kun että keskenmeno oli edessäpäin vasta. En minä sinulle epäonnea täällä ole ennustamassa, päin vastoin. pahoitteluni nyt vielä...
 
Palataanpas taas alkuperäiseen aiheeseen. :p

Pakkohan minunkin oli käydä ostamassa CB:n digitaalinen. Viikkonäytöllisen kaupan päällisenä sain tavallisen digin, johon äsken pissin. Tässä tulos:

Viikkonäytöllisen tekemistä yritän vielä pitkittää, katsotaan kauanko maltan. Huomenaamulla teen vielä samanlaisen apteekin testin kuin eilen nähdäkseni tummeneeko viiva. :D

Lara- , nähdään syyskuisten pinossa, jos minäkin sinne jossain vaiheessa uskallan mukaan juttuihin. :wave:

Terveisin testeihin kohta kaikki rahansa tuhlaava Epeti ;)
 
Onnea Epeti =) En muistanutkaan, että noita digitaalisia oli kahta eri tyyliä (viikkonäytöllä ja ilman). Harvinaisen selkeä testi kyllä.

---
Ainahan voi sattua mitä vaan, mutta jos toisella on plussa testissä, niin ei nyt siitä tarvi niin kateellinen olla että piruja seinille maalataan. Positiivinen ketjuhan tämän pitäisi olla :heart: Muistetaan siis vanha kunnon Kaksplussan sanonta "Raskaana kunnes toisin todistetaan" :LOL:
 
Apteekin testillä vertailtu. Ehkä siitä voi juuri ja juuri hyvällä tahdolla sanoa, että viiva on vahvistunut. :whistle: Vai liekö allekirjoittaneen toiveajattelua?


Viikko-digitestin säästän ensiviikolle, laskujeni mukaan sitten pitäisi jo näyttää viikoiksi 3+.
 

Yhteistyössä