Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:Menikö pahastikkin hermot :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Noi roskat täydentää ton keittiön sisustuksen. Sulla on hyvä maku!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Minusta toi on surullista eikä huvittavaa että ihminen ajautuu elämään noin eikä kukaan auta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Minusta toi on surullista eikä huvittavaa että ihminen ajautuu elämään noin eikä kukaan auta.
mä olen samaa mieltä :|
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Minusta toi on surullista eikä huvittavaa että ihminen ajautuu elämään noin eikä kukaan auta.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Noi roskat täydentää ton keittiön sisustuksen. Sulla on hyvä maku!![]()
Tänks.
Oikeestaan mä käytin sisustussuunnittelijaa apuna.
Haluatko sen numeron?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Minusta toi on surullista eikä huvittavaa että ihminen ajautuu elämään noin eikä kukaan auta.
No ei noi nyt meiltä oikeasti ole.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Minusta toi on surullista eikä huvittavaa että ihminen ajautuu elämään noin eikä kukaan auta.
![]()
Mistä tää oikeesti on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:On upee, sulla on kyllä sisustussilmää. Mistä ootte ton eteisen lattian hommannu, mä haluun kans samanlaisen?
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Noi kuvat on tullee täällä ennenkin esille,ne on jostain kaivettu kun joku kauhisteli ihmisten koteja kun niistä kuvia täällä esiteltiin.En vaan tajua miks jonkun ahdinko niin hirveesti huvittaa että noita pitää linkitellä.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Minusta toi on surullista eikä huvittavaa että ihminen ajautuu elämään noin eikä kukaan auta.
![]()