kuvia kotoa- ketju taas pystyyn!

Rieputarallaa: Ruskeakin on ihan hyvä väri, se saattaisi sopia tvtason kanssa, mut toisaalta olen niin kyllästynyt siihen, ehkä jokin syvä violetti tulee pian värittämään huonetta.
Pirttipöytää käytetään silloin kun on vieraita, muutoin elukoitten tasona ja tietokonepöytänä. Säkkituoli tosiaan oli junnun tv:n katsomispaikka joten sitä en vaihtaisi. Olohuoneenpöytääkään ei voi kokonaan poistaa, koska tarvitsee toiselle tietokoneelle tason. Ja jos pirttikaluston kääntää, niin ei jää tilaa nojatuolille, sitten koko huoneen perä on ihan täynnä.,
Taulut ovat toistaiseksi olleet siinä paikoilla, missä olivat vanhan järjestyksen kanssa, valokuvat ovat siksi miten sattuu vielä, kun ensin oli vain harmaat ja sitten myöhemmin heitin vain vähän ympyrään noita valkoisia kun niitä kaapissa oli ja yhdellä olin jo seinän reikiä peittänyt.
Joo, oikeastaan sillä ei ole kauheasti väliä, minkä värin valitset tehosteväriksi, kunhan se on tarpeeksi vahva ja sitä on tarpeeksi eri puolilla huonetta.
 
Pöytäliinat alkavat varmaan saada olla paikoillaan, jos hankkisi parille pöydälle kaitaliinoja (pirtinpöydälle olen etsinyt mutta lyhyeksi jäävät) ja mualle minne voi, laittaisi vaikka saman värisiä kynttilöitä. Jos hommaisi hieman vaaleammat samaa väriä sohvatyynyt tai tyynyn ja verhoa. Verhojen kanssa onkin ollut myös ongelmaa kun en ole varma pitäisikö olla vain tuollaiset pitkät, vai yläkappa myös vai laittaa verhotangot ikkunan päälle sen sijaan että verhot roikkuvat kiskosta katossa. Niin ja se matto.
Mun mielestä paras ratkaisu olisi täyspitkät sivuverhot, siis sellaiset, jotka ylettää juuri ja juuri maahan saakka, kun itse en pidä kapoista ollenkaan.
 
"vieras"
Uppaan tämän ketjun uudella olkkarin järjestyksellä.
(Taulut on hassusti, osa kirjahyllyjen takana, kun vasta makustelen sopivatko näin)



Viihtyisän näköistä, mutta minusta ainakaan tuo koivunvärinen hylly ei sovi yhtään tuonne, vaihtaisin sen valkoiseen, matalampaan kaappiin jonne taskukirjat saisi piiloon.

Tuo lime on aivan ihana väri, meilläkin on sitä paljon.
 
[QUOTE="vieras";25417880]Viihtyisän näköistä, mutta minusta ainakaan tuo koivunvärinen hylly ei sovi yhtään tuonne, vaihtaisin sen valkoiseen, matalampaan kaappiin jonne taskukirjat saisi piiloon.

Tuo lime on aivan ihana väri, meilläkin on sitä paljon.[/QUOTE]

Totta, koivun väriset kirjahyllyt on ostettu "sokkona" ennen tähän asuntoon muuttoa. Tarvitsisin kolmannen kirjahyllyn nyt ja on vielä mietinnässä minkä värisiä. Taskareita ei voi toistaiseksi laittaa alemmas, koska lapsi on niistä liian kiinnostunut jos ovat naaman edessä ja käsien helposti ylettyvissä. Yksi vaihtoehto on laittaa valkoiset hyllylevyt katon rajaan melkein huoneen ympäri ja nostaa taskarit sinne.
 
"vieras"
Totta, koivun väriset kirjahyllyt on ostettu "sokkona" ennen tähän asuntoon muuttoa. Tarvitsisin kolmannen kirjahyllyn nyt ja on vielä mietinnässä minkä värisiä. Taskareita ei voi toistaiseksi laittaa alemmas, koska lapsi on niistä liian kiinnostunut jos ovat naaman edessä ja käsien helposti ylettyvissä. Yksi vaihtoehto on laittaa valkoiset hyllylevyt katon rajaan melkein huoneen ympäri ja nostaa taskarit sinne.
Niin, tai sitten jos taskarit olisivat matalassa, ovellisessa kaapissa, niin siihen voisi hommata "lapsihaan", niitä saa ainakin Ikeasta, varmaan muuallakin myydään. Meillä oli matalien kaappien ovissa sellaiset kun lapsi oli pieni, ja availi kaappeja.
 
"vieras"
Totta, koivun väriset kirjahyllyt on ostettu "sokkona" ennen tähän asuntoon muuttoa. Tarvitsisin kolmannen kirjahyllyn nyt ja on vielä mietinnässä minkä värisiä. Taskareita ei voi toistaiseksi laittaa alemmas, koska lapsi on niistä liian kiinnostunut jos ovat naaman edessä ja käsien helposti ylettyvissä. Yksi vaihtoehto on laittaa valkoiset hyllylevyt katon rajaan melkein huoneen ympäri ja nostaa taskarit sinne.
Vielä, että mistä nuo limenvihreät verhot on ostettu? Itse etsiskelen sellaisia, ei ainakaan kuukausi sitten Ikeassa sattunut silmään tuon värisiä, tai sitten en osannut etsiä.
 
[QUOTE="vieras";25417956]Niin, tai sitten jos taskarit olisivat matalassa, ovellisessa kaapissa, niin siihen voisi hommata "lapsihaan", niitä saa ainakin Ikeasta, varmaan muuallakin myydään. Meillä oli matalien kaappien ovissa sellaiset kun lapsi oli pieni, ja availi kaappeja.[/QUOTE]

Saa vain olla aika pitkä kaappi jos on matalakin ja noita ankkoja riittää.. Ehkä jossain vaiheessa voisi harkita sellaistakin vaihtoehtoa jos heivaisi nykyisen tv-tason että tv:n ja tilalle semmoisen piiiiitkäään kaapin ja taulu tv:n.


*Verhot on Robinhoodin poistolaatikosta, 4€/kpl.
 
Uppaan tämän ketjun uudella olkkarin järjestyksellä.
(Taulut on hassusti, osa kirjahyllyjen takana, kun vasta makustelen sopivatko näin)



Sulle on tullut kevät! Kivan ja pirteän näköistä, vauvanvaate-taulu on ihana =)
Minä myös vaihtaisin koivunvärisen kaapin johonkin matalampaan ja ovelliseen valkoiseen kaappiin mutta ei toikaan nyt mikään paha ole.
 
Ei se nyt sitten kuitenkaan tuntunut hyvältä tuo järjestys, tv-sohva systeemit meni huoneen perälle ja kirjahylly-pöytä huoneen oven puolelle. Ja lipasto tv-n paikalle.
Pitkulainen huone on kyllä tosi ärsyttävä, kun jos muuttaa järjestystä, niin aina jotain on tiellä.
 

Yhteistyössä