Kuvat koneelta levylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäonninenkopioija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäonninenkopioija

Vieras
Vaatiiko se jonkun ohjelman... vai miksi mulla ei enää onnistu kopioida kuvia koneelta levylle?
Aikaisemmin ei ollut mitään ongelmia.

Nyt koneelta on poistettu "nero burning room". Vaikuttaako se asiaan?

Vastatkaa tyhmälle, pllis.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No tarviit sä sen poltto-ohjelman. Esim just Neron.

Windowsin tuotteissa on se ihan valmiina, ettei tarvi mitään lisäohjelmia kuten esim. juuri tuo nero. Se systeemi on vain muutamissa versioissa vähän hämärä. Kuvat pitää ensin kopioida polttolistaan josta ne sitten poltetaan cd-levylle.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
hej,siis kun muistitikulle laittas niin vedetäänkö ne kuvat sinne tikulle niinku musiikki kappaleita laitetaan?

Silleinkin sen voi tehdä, muistitikku on todella kätevä kun ei vaadi mitään ylimääräisiä ohjelmia :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks levylle? Eikö muistitikku ois kätevämpi, pienempi, nopeampi, tilavampi. :)

Joo, niin olisi. Mutta kun on hirveä pino noita levyjä, hankittuna vuonna joku. Pitäähän ne käyttää :)

Ja tajusin heti kysyttyäni, että totta kai tarvitsen poltto-ohjelman.
Tyhmä minä!!!!!!! Mutta kiitos vastauksista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap-kopioija:

Joo, niin olisi. Mutta kun on hirveä pino noita levyjä, hankittuna vuonna joku. Pitäähän ne käyttää :)

Miten niin totta kai tarvitset poltto-ohjelman? Onks sulla joku windows98 vai?

Yritin googlata poltto-ohjelmaa, mutta olen aika tyhmä näissä jutuissa. Olisiko jollain valmista linkkiä, mistä voisin ladata ohjelman ilmaiseksi? Kiitos valmiiksi sellaiselle ihanalle ihmiselle :)

Siis jos sulla on xp, ni et kyl tarvi mitää erillist poltto-ohjelmaa ku siin on jo valmiin sellanen, heivaa ne kaikki kuvat samaa kansioo ja klikkaa siit sivust et polta cd:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Windowsin tuotteissa on se ihan valmiina, ettei tarvi mitään lisäohjelmia kuten esim. juuri tuo nero. Se systeemi on vain muutamissa versioissa vähän hämärä. Kuvat pitää ensin kopioida polttolistaan josta ne sitten poltetaan cd-levylle.
Nero oli vain esimerkki. Eli jonkun poltto-ohjelman tarvitsee, jos haluaa polttaa faileja cd:lle tai dvd:lle. Olkoon se ohjelma sitten käyttöjärjestelmän mukana tuleva tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja ap-kopioija:

Miten niin totta kai tarvitset poltto-ohjelman? Onks sulla joku windows98 vai?

No, kai minä jonkun tarvitsen, kun kopioiminen ei onnistu. Ja xp tämä on.
Aikaisemmin, kun laitoin levyn asemaan, "kone alkoi itse opastamaan jatkon". Ja nyt ei mitään. Niin tuli vaan mieleen, että nero -poltto-ohjelman poistaminen vaikutti.

Siis jos sulla on xp, ni et kyl tarvi mitää erillist poltto-ohjelmaa ku siin on jo valmiin sellanen, heivaa ne kaikki kuvat samaa kansioo ja klikkaa siit sivust et polta cd:lle.

Enkö siis edes minä ( :) ) voi olla onnistunut poistamaan tuota valmista xp:n ohjelmaa?
Minne sivuun tule "polta cd:lle". Ei mulla ole koskaan tullut.

Ennen avautui ruutu, missä eri vaihtoehtoja, miten toimitaan. Nyt ei siis mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Enkö siis edes minä ( :) ) voi olla onnistunut poistamaan tuota valmista xp:n ohjelmaa?
Minne sivuun tule "polta cd:lle". Ei mulla ole koskaan tullut.

Ennen avautui ruutu, missä eri vaihtoehtoja, miten toimitaan. Nyt ei siis mitään.

??????????

Voi hitto, kerkesin juuri hävitä kaupungissa käymään ennen kuin kysyit.
Noh jos nyt kuitenkin laitan vastauksen.
Niin siis kun teet vaikka uuden kansion niille kuville, jotka haluat polttaa, niin kun se kansio on auki, niin siellä vasemmalla missä on kaikkea muutakin valittavana, pitäisi lukea että polta cd:lle.
Ei siis cd:n kansion vasemmassa, vaan tietokoneella olevan kuvakansion vasemmassa reunassa.

Yhteistyössä