lapset poistivat koneelta kaikki kuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Voi ei :'( :headwall: :kieh:
Pojat katsoivat itse tekemäänsä elokuvaa koneelta ja clik , kaikki kuvatietostot poistettu :kieh:
Sinne meni erittäin tärkeitä kuvia :'(
Noin kuukauden välein yleensä tallennetaan levylle kuvat, mutta näitä uusimpia ja todella tärkeitä kuvia ei vielä oltu keritty laittamaan levylle talteen.
Yleensä pojat ovat käyttäneet koketta ihan asiallisesti ja "osanneet" käyttää, mutta kerta ensimmäinen, kun käy jotain.

Kuvat voi poistaa myös niin, ettei ne mene roskakorin kautta, joten voi olla, ettei niitä sieltä löydy. Mutta tällaisia, kokonaan ja täydellisestikin poistettuja tiedostoja voi joku atk-nero palauttaa, jos niiden päälle ei vielä ole kirjoitettu mitään. Mun mieheni pelasti ison kasan mun tiedostoja pari vuotta sitten. :heart:

Vastasuuden varalle: laita pojille oma käyttäjäprofiili niin ei pääse ollenkaan teidän tiedostoihin! Niin ja kameran muistikortilta saa kaivettua esiin vanhoja poistettuja kuvia kun ostaa siihen käyttöön tarkoitetun ohjelman. Meille kävi kans niin ja se ohjelma (en muista nimee) palautti ne kuvat!

Klikkaa hiiren oikealla napilla roskakori-ikonia ja kato asetuksista että onko sieelä laitettu niin, että tiedostot eivät mene roskiin vaan suoraan poistettavaksi. Ja sitten voit kokeilla undo:ta edit-kohdassa.

Saa auttaa minuaki.. Onnistuin poistamaan koneelta kaikki omat pelit. Siis mitä tässä koneessa nyt valmiina oli. Hertta, miinanharava, pasianssi jne. Kaikki hukku :ashamed: