ei vittu mikä humanoidiAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen profiilissani, mutta Lunaticin somaksi muokkaaman, joten uskaltakaapas vaan. :kieh:
unohdinko mä ottaa lääkket tänäänAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Siinäpä se..
Ihana sun tukka! Väri varsinkinAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Siinäpä se..
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:unohdinko mä ottaa lääkket tänäänAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Siinäpä se..
mä oon tällänen nyrpäkkä kaupankassa korsostaAlkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
suoraan sanottunut olet kyl tosi rumaAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen profiilissani, mutta Lunaticin somaksi muokkaaman, joten uskaltakaapas vaan. :kieh:
Vittu mikä loukkausAlkuperäinen kirjoittaja Sone:Hui, sie oot Ville ValoAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Hippihampputukka muutaman sinisen ja punaisen pillerin jälkeen...Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Vittu mikä nirppanokkaAlkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:profiilissa edelleen! B) :saint:
v*ttumoisen näkönen nirppis...Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:profiilissa edelleen! B) :saint:
Ei tuo miusta oo niin hippihampputukka vaan pikkunen räkäpunkkariAlkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Hippihampputukka muutaman sinisen ja punaisen pillerin jälkeen...Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Hamppua kyllä kiitosta....pillereitä ei kiiitosAlkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Hippihampputukka muutaman sinisen ja punaisen pillerin jälkeen...Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Venytän leukaa epäluonnolliseen asentoon hukatakseni kaksoisleuan.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:profiilissa edelleen! B) :saint:
kiva tattoo :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Siinäpä se..
Onks lentsuu pidelly?Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Profiilissa...
Siun kuva on vähän epäselvä niin vaikee nyt haukkuu
tack! ihka eka ja jotain sille pitäis tehä ku on niin yksinäinen tuossa...jatkoa siis jotenkin...Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:kiva tattoo :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Siinäpä se..