Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Sä et kyl yhtään näytä olevan terapian tarpeessa. Ystävällisen ja ilosen näkönen immeinen
No eihän mun nikki siitä tule, että terapiaan tarviisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:laitoin uuden kuvan rohviiliin muutama päivä sitten B)
Kaunis nainen!
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:laitoin uuden kuvan rohviiliin muutama päivä sitten B)
Ihana ilme, veikeä ja ystävällinen![]()
peesaan
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Edelleen (tai taas, riippuu katsojasta) miun kuva löytyy profiilista.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Profiilissa
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:jos sulla olisi tumma tukka, olisit ihan kuin mun sisko nuorena!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:jos sulla olisi tumma tukka, olisit ihan kuin mun sisko nuorena!
![]()
Ei mulle sovi tumma, koitettu on. Liian kalkkilaivan kapteeni ja tumma tekee vaan entistä kalpeemmaks[/quote
ootko punaista, sellaista kuparinpunaista kokeillut?
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:rohviilissa vanha kuva, kun en tykkää olla kameran etupuolla... joo, oon rupsahtanut mutta aika hyvin säilynyt 75vuotiaaksi kuitenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:rohviilissa vanha kuva, kun en tykkää olla kameran etupuolla... joo, oon rupsahtanut mutta aika hyvin säilynyt 75vuotiaaksi kuitenkin![]()
jahas, jos sä olet rupsahtanut, mikähän mä sitten olen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mistä kohtaa?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Edelleen (tai taas, riippuu katsojasta) miun kuva löytyy profiilista.
rehellisesti sanoen jos sä muka olet tuon näköinen jonkun mielestä , sillä henkilöllä olisi syytä olla vakavasti huolissaan näkökyvystään, silmälääkäriin ja sassiin!