E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Poppaliina! Saanko olla sun toyboy?![]()
Hm, pitää harkita, noita leluja on jo niin paljon
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marketta:Jo on Röpöllä harrastukset, ja vielä taitaa olla äiti-ihminen kun palstalla on. Häpeäisit hieman...
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Kaikki ei ymmärrä huumoria![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja Eija:Paksu81, mitenkö olisit treffeille lähdössä?
Ei mulla ole paksua :snotty:
On sulla ainakin toi hauisÄÄÄ, nyt rupes soimaan päässä se paksu-aki :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja Eija:Paksu81, mitenkö olisit treffeille lähdössä?
Mutta mulla on edelleen se kieli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja Eija:Paksu81, mitenkö olisit treffeille lähdössä?
Mutta mulla on edelleen se kieli![]()
Mikä ihmeen SE KIELIJoku paksu lehmänkielikö?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja Eija:Paksu81, mitenkö olisit treffeille lähdössä?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja Eija:Paksu81, mitenkö olisit treffeille lähdössä?
Mikä hemmatin paksu-aki?
Ainii, sä oot niin nuori ettet taida tietää koko biisiä
:saint: Se yks kappale mikä nyt olikaan kuulostaa suomeks kuin siinä laulettais paksuakiVoin laittaa sen joskus sulle jos muistuu mieleen mikä kappale se olikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mulla taas 5v tyttö ja 3v poika. Minä vuonna sun poika syntyi?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mulla taas 5v tyttö ja 3v poika. Minä vuonna sun poika syntyi?
2003 elokuussa
Ok, ajattelin vain että onko samoina vuosina syntyneet. Tyttö syntyi joulukuussa 2003, piti kyl syntyä vasta -04![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ethän aksu suutu, mun tekis mieli vielä järkyttää sua B)
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:http://www.aijaa.com/v.php?i=3840477.jpg" ]
Jos toi on sun kuva, niin tuleks mulle personal treineriks? Tarttis päästä makkaroista eroon...