Kuvapino viikolle 8 / 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska koluan arkistoja muutenkin niin jatkan vanhoilla kuvilla.
Tämä yksi minulle itselleni kovin rakas kuva vuoden 2006 alusta:

DSC_3897_01.jpg

Viimeksi muokattu:
JOhan on sinun näköinen tuo tytär :)

Saako kysyä,minkä ikäisenä lapsenlapsesi menehtyi?

Tytär ei ole oikeastaan itsensä näköinen kuvassa. Tavoittelimme sellaista vanhanaikaista vakavuutta - kunnioitusta kameraa kohtaan tms. Tuossa vaiheessa kun tuo kuva otettiin taisi olla jo korviaan myöten täynnä äitinsä komentelua ja kärttyinen hiustenlaitto- 6 meikkauskiellosta.

Pienokainen oli 15 kk ja 18 päivää kuollessaan.

Tytär ei ole oikeastaan itsensä näköinen kuvassa. Tavoittelimme sellaista vanhanaikaista vakavuutta - kunnioitusta kameraa kohtaan tms. Tuossa vaiheessa kun tuo kuva otettiin taisi olla jo korviaan myöten täynnä äitinsä komentelua ja kärttyinen hiustenlaitto- 6 meikkauskiellosta.

:( Järkyttävää. Käsittämätöntä että ihmiset selviää tuosta. Mistä se voima voi tulla.

En tunne sinua ,mutta olen ymmärtänyt että teitä on iso perhe :) Onneksi. Se varmasti auttoi noin valtavassa menetyksessä. *hali*

Voi kamalaa. mihin hän menehtyi? en tiedä oletko kertonut aikaisemmin/haluatko kertoa.

Olen kertonut aiemmin enkä mitenkään erityisesti halua salailla tms.
Tuntuu vain jotenkin ettei sovi tämän ketjun teemaan.
Etsin sinulle toisen ketjun, jossa asiaa käsiteltiin.

Tuolla on pitkä ketju, jonka loppuosassa olen kertonut kaiken, mitä asiasta osaan + linkit blogiin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...un-lapsella-valikausitakki-pakkasella-ulkona/

Lisää saa toki kysyä.

[QUOTE="miu";23204506]Miksi sä tyrkytät näitä kuvia tänne?[/QUOTE]

Siksi kun tässä ketjussa toivottiin nimenomaan näitä kuvia, veikkaisin.

Entä miksi sinä itse koet asiaksesi katsella ja kommentoida tätä nimenomaista ketjua, ellet kuvia toivo esillä olevan?

Yhteistyössä