Apua, ihanaa :heart: voi miten pieni ja kaunis pieni ihminen
Jonkun ajan päästä minullakin on taas tuommoinen pikku pallero!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen kertonut aiemmin enkä mitenkään erityisesti halua salailla tms.
Tuntuu vain jotenkin ettei sovi tämän ketjun teemaan.
Etsin sinulle toisen ketjun, jossa asiaa käsiteltiin.
Tuolla on pitkä ketju, jonka loppuosassa olen kertonut kaiken, mitä asiasta osaan + linkit blogiin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...un-lapsella-valikausitakki-pakkasella-ulkona/
Lisää saa toki kysyä.
Ihmettelin että mihin oli se yksi kommentti hävinnyt,mutta on tainnu ylläpito sen poistaa,kiitos siitä teille jos niin on!!
Mä en ikinä tuu ymmärtämään että jos ei pidä jonkun kuvasta niin ei kait sitä silti tartte noin rumasti sitä ilmaista
Minä olen miettinyt kollektiivista vastuuta noista selkeistä ilkeilyviesteistä:
Pitäisi aina muistaa klikata se ilmoita asiaton viesti-kohta kun moisiin törmää, mutta itsellänikin välillä unohtuu...Ylläpito ei ehdi millään huomaamaan kaikkia.
Ihana ilme ja kovin hauska paita.
![]()
Tolla pojalla ei ilmeet kyllä lopuTän aamunkin noista kuvista on semmonen "kiva" viiden kuvan kuvasarja, missä on toinen toistaan mielenkiintoisempia ilmeitä
Palstalta tuttu Koivunkäpy on paidan tehnyt! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23210307:Nelisen vuotta vanha kuva. Puudeli keskellä esikoisen muuttorumbaa pohtii, miten nojatuolista kuuluu tulla alas. Takana esikoisen kissa naamallaa ilme "v**tu toi piski on tyhmä".
![]()
Kyllä, juuri sellainenKissalla todellakin sellainen ilme!
Karvis-Adi-suhde?
Tai linkittää sellainen ketju tuohon "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille". Vielä jos siihen laittaisi poistettavasta viestistä kellonajan ja viestin kirjoittajan nikin, niin poisto onnistuisi nopeammin. Mä pyrin - siis silloin, kun on luppoaikaa - seuraamaan juuri tuota etusivulla keikkuvaa ketjua ja poistamaan, jos sinne on joku vinkannut jotain poistettavaa.Minä olen miettinyt kollektiivista vastuuta noista selkeistä ilkeilyviesteistä:
Pitäisi aina muistaa klikata se ilmoita asiaton viesti-kohta kun moisiin törmää, mutta itsellänikin välillä unohtuu...Ylläpito ei ehdi millään huomaamaan kaikkia.