Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noita on lennelly luudallaan hienoihin maisemiin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Viime perjantaina napsastu kuva Meksikonlahden rannalta
![]()
Kuuluu työni "rasittavuuksiin" kerran vuodessaAlkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Noita on lennelly luudallaan hienoihin maisemiin. =)
Kuvattava on suloinen ja kuvaaja tosi taitava. Tää on hieno kuva.Alkuperäinen kirjoittaja maggiem:
Tuplilla elämä heikun keikun.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Tästä ei ole mitenkään kauan aikaa varmaan, kun kuva on otettu? Tulee vaan semmonen 70-luvun tunnelma, johtuu varmaan väreistä. Kiva otos.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Jotenkin ihan mielettömän hieno kuva!Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Vuosi on 1966 ja mulla kesy harakka nimeltään Ville.
Vuonna -66 ei ollu hirveen hienoja kameroita, ei ainakaan meillä. Ja pappakin istuu siellä taustalla ja luultavasti polttelee sätkää, jonka se on kääriny sanomalehtipaperiin.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Jotenkin ihan mielettömän hieno kuva!Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Vuosi on 1966 ja mulla kesy harakka nimeltään Ville.
![]()
Ja juu ei ole kovin montaa vuotta, möä en tuosta seepiasta yleensä niin kovin välitä mut tohon tunnelmaan se vaan jotenkin sopi.![]()
Aivan ihana :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mun lapsuudessani kerättiin semmosia suloisia peikkohahmoja. Tää näyttää just niiltä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka: