Tietääkö kukaan millä ohjelmalla pystyisi esim. gif tai jpg päätteisen kuvan muuntamaan wmf-muotoon?
Tai siis minä pystyn parhaiten muokkaamaan noita wmf-tiedostoja mieluisikseni, jotta voin tehdä niistä edelleen konekirjontakuvia. Siksi siis haluaisin muuntaa giffit tai jpegit ensin wmf:ksi ja sitten voin muokata niitä ja sitten tallennan ne valmiina konekirjontamuotoon.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mikä ohjelma vaatii tuollaisen kuvan päätteen/tallennusmuodon?
Alkuperäinen kirjoittaja J A G U A R:Tai siis minä pystyn parhaiten muokkaamaan noita wmf-tiedostoja mieluisikseni, jotta voin tehdä niistä edelleen konekirjontakuvia. Siksi siis haluaisin muuntaa giffit tai jpegit ensin wmf:ksi ja sitten voin muokata niitä ja sitten tallennan ne valmiina konekirjontamuotoon.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mikä ohjelma vaatii tuollaisen kuvan päätteen/tallennusmuodon?
Saikohan tuosta mitään tolkkua?
:/
Kyllä sitä kuvaa voi käsitellä konekirjontaohjelmalla, mutta se niin paljon hitaampaa, erillinen kuvankäsittelyohjelma olisi kätevämpi.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja J A G U A R:Tai siis minä pystyn parhaiten muokkaamaan noita wmf-tiedostoja mieluisikseni, jotta voin tehdä niistä edelleen konekirjontakuvia. Siksi siis haluaisin muuntaa giffit tai jpegit ensin wmf:ksi ja sitten voin muokata niitä ja sitten tallennan ne valmiina konekirjontamuotoon.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mikä ohjelma vaatii tuollaisen kuvan päätteen/tallennusmuodon?
Saikohan tuosta mitään tolkkua?
:/
Juu ymmärsin, eikä niitä voi siinä ohjelmassa itsessään muuntaa jolla teet sen konekirjontakuvion?