Kuvan tallennuksesta

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mikä ohjelma vaatii tuollaisen kuvan päätteen/tallennusmuodon?
Tai siis minä pystyn parhaiten muokkaamaan noita wmf-tiedostoja mieluisikseni, jotta voin tehdä niistä edelleen konekirjontakuvia. Siksi siis haluaisin muuntaa giffit tai jpegit ensin wmf:ksi ja sitten voin muokata niitä ja sitten tallennan ne valmiina konekirjontamuotoon.

Saikohan tuosta mitään tolkkua?

:/

Alkuperäinen kirjoittaja J A G U A R:
Tai siis minä pystyn parhaiten muokkaamaan noita wmf-tiedostoja mieluisikseni, jotta voin tehdä niistä edelleen konekirjontakuvia. Siksi siis haluaisin muuntaa giffit tai jpegit ensin wmf:ksi ja sitten voin muokata niitä ja sitten tallennan ne valmiina konekirjontamuotoon.

Juu ymmärsin, eikä niitä voi siinä ohjelmassa itsessään muuntaa jolla teet sen konekirjontakuvion?

Alkuperäinen kirjoittaja J A G U A R:

Juu ymmärsin, eikä niitä voi siinä ohjelmassa itsessään muuntaa jolla teet sen konekirjontakuvion?
Kyllä sitä kuvaa voi käsitellä konekirjontaohjelmalla, mutta se niin paljon hitaampaa, erillinen kuvankäsittelyohjelma olisi kätevämpi.

Nyt kun luen tuota omaa tekstiä olen ihan itsekin sekaisin mitä minä oikein loppujen lopuksi haluan muuntaa ja mihin. Ääh, nyt pitää pitää tauko, ei juokse ajatus enää :headwall:

Yhteistyössä