Kuvan laitto asiaa....... auttakeee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä4ptpt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äippä4ptpt

Jäsen
24.05.2009
95
0
6
kertokaa ny joku mulle millai tonne keskusteluun pystyy laittaa kuvan ku oon monesti kokeillu enkä osaaaaaaaaaaa.

Ihan vaihe vaiheelta jos sais neuvoja kiitos. Kuvia ois vaik kuinka paljon koneella kuvatiedostoissa mut ku osaa mitään laittaa.

Sitä täs oon naureskellu et troijan osaan poistaa koneelta mut yhtä kuvaa en osaa laittaa... :laugh:

Lataa kuva esim. aijaa tai ImageShack tms palveluun, tai vaikka blogiisi. Klikkaa maiseman kuvaa, kopioi kuvan osoite ja uudestaan klikkaa maiseman kuvaa ja avot!

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä4ptpt:
mitä siihen skaalaa kohtaan kuuluu laittaa ja onko sillä kuvan koolla mitään merkitystä. tuli vaan se vika ilmotus yhteydestä.

Ei kai sen niin väliä ole, liian isoa kuvaa ei kyllä onnistu laittamaan. Ihan summamutikassa laita jotain :D

salvador_dali-galatea_of_the_spheres.JPG

Eli ensin näkyy [ img] ja sitten tähän kohtaan kuvan osoite ja uudestaan maisema-näpykästä [ img]

*ilman välilyöntejä*

Voi toista. Olisi ollut mukava seurailla synnytyksen etenemistä, mutta nyt on pakko ottaa oma hurtta ja painella menemään. Käyn sitten aamupäivällä kurkkaamassa onko uutisia :) Hyvää ja rauhallista synnytystä!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Voi toista. Olisi ollut mukava seurailla synnytyksen etenemistä, mutta nyt on pakko ottaa oma hurtta ja painella menemään. Käyn sitten aamupäivällä kurkkaamassa onko uutisia :) Hyvää ja rauhallista synnytystä!

Oi - olit laittanut kuvan. Hyvän näköinen typy :)

Oi - olit laittanut kuvan. Hyvän näköinen typy :)

juu oikein nätti on. eiköhän se pikku hiljaa edisty tuo synnytys.

Yhteistyössä