Kuvaketjun poskipunariidasta tuli mieleen, että onko muut samaa mieltä kanssani että Suomessa ammattilaisten stailaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikkasen asian vierestä, mä en ymmärrä miksi ihmisiä pitää muiden stailata. Musta on jotenkin ahdistavaa se kuinka ihmiset ei saa näyttää siltä miltä näyttävät tai haluavat näyttää, vaan aina haetaan stailaaja apuun. Jos joku tahtoo pitää räikeät poskipunat, siittä vaan.
Mutta mä en muutenkaan ymmärrä trendikästä elämänmenoa, on sisustussuunnittelijoiden stailaamat kodit ja oma tyylikin on jonkun muun valitsema.
Taviksetkin joukolla etsivät netin keskustelupalstoilta apua miten nimetä lapsensa. Mihin on kadonnut vanha kunnon omatoimisuus? Eikö jengi luota itseensä?

[QUOTE="vieras";24875750]Oma mielipide on, että selvästi luonnonkiharia hiuksia ei kannata kerrostaa.[/QUOTE]

Ja mun mielestä pitää kerrostaa ja kunnolla. Mulla on olkapäille ulottuva paksu ja tosi kihara tukka ja jos/kun sitä ei kerrosta niin mulla on päässä semmoinen teltta/kolmio. :(

Jotkut on sitä mieltä ettei hiuksia kannata kerrostaa, olipa ohut tai luonnonkihara. Mitäs sitten saa ja kannattaa kerrostaa? Vainko lyhyitä?

Samaa mieltä ap:n kanssa. Olen tavannut erittäin harvoin hyvän kampaajan joka osaa ja haluaa kerrostaa pitkiä hiuksia. Mistä lie johtuu tämä ruma miesmäinen tukkatyyli Suomessa? En ole kyllä vielä hiirenhäntiä tavannut, johtuiskohan siitä että ne kaikki on kynitty kanaksi. Niin ja olen nähnyt monta kaunista, naisellista naista joilla on pitkät hiukset. Paksuutta en ole kokeillut.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24895015:
Pikkasen asian vierestä, mä en ymmärrä miksi ihmisiä pitää muiden stailata. Musta on jotenkin ahdistavaa se kuinka ihmiset ei saa näyttää siltä miltä näyttävät tai haluavat näyttää, vaan aina haetaan stailaaja apuun. Jos joku tahtoo pitää räikeät poskipunat, siittä vaan.
Mutta mä en muutenkaan ymmärrä trendikästä elämänmenoa, on sisustussuunnittelijoiden stailaamat kodit ja oma tyylikin on jonkun muun valitsema.
Taviksetkin joukolla etsivät netin keskustelupalstoilta apua miten nimetä lapsensa. Mihin on kadonnut vanha kunnon omatoimisuus? Eikö jengi luota itseensä?

No ehkä meisäs kaikissa asuu pieni stailaaja. En minä tiedä, toisilla on enempi viettiä noihin asioihin, toisilla taas ei. Joku haluaa apua, toinen diggaa että on paljon ideoita ja visioita. Mulle ihan sama, mutta toisten ulkonäön tai tyylin haukkuminen on todella noloa ja kertoo kyllä aika paljon.

mutta toisten ulkonäön tai tyylin haukkuminen on todella noloa ja kertoo kyllä aika paljon.

Suomalaisen naisen itsetunto perustuu siihen kuinka voi verrata itseään muihin. Silloin kun näkee mielestään itseään rumemman naisen tai havaitsee julkisuudesta tutun naaman pöhöttyneen ja plastiikkakirurgin veitsen viiltäneen vähän liikaa, alkaa armoton haukkuminen. Sitä suomalainen nainen toki kutsuu "kritiikiksi". Suomalainen nainen on pohjimmiltaan hyvinkin epävarma, ei liuota itseensä, eikä usein uskalla valita edes omia vaatteitaan ilman muotilehtien mikä on in artikkeleita. Ja samalla nämä naiset siirtävät pakkomielteensä ulkonäköön lapsilleen. Lasten ei anneta olla sellaisia mitä lapset ovat, vaan mammat stailaa kilpaa jälkikasvuaan.

Yhteistyössä