Kerrankin en ollut liian hidas. Yleensä aina myöhästyn. Kaunis nainen oletPakko kai se on taas vilauttaa.. Mä jotenkin oon onnistunut välttämään kaikki kiusanhenget kun väläytän aina vaan hetken
Aijaa.com - 8281128.jpg
Kiitos kovasti söpöliiniKerrankin en ollut liian hidas. Yleensä aina myöhästyn. Kaunis nainen olet
Sanon saman jonka olen muistaakseni aiemminkin sanonut- olet eteerisen kaunis, ja tuot mieleeni keijukaisen.Pakko kai se on taas vilauttaa.. Mä jotenkin oon onnistunut välttämään kaikki kiusanhenget kun väläytän aina vaan hetken
Olen jotenkin aina kuvitellut että täällä pyörii mammoja noin 20-35v mutta kivahan se on huomata että täällä pyörii kohta 50vuotiatakin
Sulla on ihan parhaan muotoiset silmät. ja muutenkin tietty olet kaunis.
Jospa miekin sitten kerrankin laitan. Vanhahko kuvahan tuo on.
Miten niin naiskauheutta! Älä viitsi!Tää ketju tarvitsee selkeästi tasapainottavaa naiskauheutta kaiken tämän kauneuden rinnalle. Teen historiaa ja vilahdan ekaa kertaa.
Aijaa.com - 8281264.jpg
Upea värimaailmaTää ketju tarvitsee selkeästi tasapainottavaa naiskauheutta kaiken tämän kauneuden rinnalle. Teen historiaa ja vilahdan ekaa kertaa.
Aijaa.com - 8281264.jpg
Oot ihan juhlakunnossa, vau!
Todella upea hiustyyli!!
Jeps, kiittäminen on Mairaa! Maira suositteli aivan mielettömän hyvää kampaajaa.Todella upea hiustyyli!!
Täh?? Mä katoin että oot jotain 45, et sen vanhempi..Voi kiitos, en tiennyt että näytän niin nuorelta!! :hug: Kyllä nyt tuli hyvä mieli, monet kauneusleikkaukset eivät ole nähtävästi olleet turhia!! Oikeastihan olen vähän päälle 60 v., etkö tiennyt?
Veikkaanpa, että joku on sen ehtinyt kuitenkin koneelleen kopioida.Pakko kai se on taas vilauttaa.. Mä jotenkin oon onnistunut välttämään kaikki kiusanhenget kun väläytän aina vaan hetken
Aijaa.com - 8281128.jpg
Haa, kerkesinpä näkemäänTää ketju tarvitsee selkeästi tasapainottavaa naiskauheutta kaiken tämän kauneuden rinnalle. Teen historiaa ja vilahdan ekaa kertaa.
Aijaa.com - 8281264.jpg
Ihan tajuton letti! Haluuuun!
En tiennytVoi kiitos, en tiennyt että näytän niin nuorelta!! :hug: Kyllä nyt tuli hyvä mieli, monet kauneusleikkaukset eivät ole nähtävästi olleet turhia!! Oikeastihan olen vähän päälle 60 v., etkö tiennyt?