Kuvaketju, ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko :D

[QUOTE="joku";24132308]Alottajalle kysymys, miksi sun kaikki kuvat on aina muokattuja? :)[/QUOTE]

Ei ole aina. Kun olen laittanut normaalin kuvan on valitettu että on liian pimeä ja kun laitan kuvan joka on otettu kalvo puhelimen päällä niin sekään ei ole hyvä :)

"vieras"
Heh, otsikossa luki selvällä suomen kielellä "ne jotka eivät kestä meidän naamoja, älkää avatko" ja siitä huolimatta tämä ketju on jo länkyttäjiä täynnä! Uskomatonta!

[QUOTE="joku";24132343]Mä en tiennyt et kuvaat vaan kännykällä. Sitten ymmärrä kyllä et niitä pitää muokata :)[/QUOTE]

Niin kuvaan :) Eikä niitä tarvitse kuin sisällä muokata. Monet valittaa jo siitä kun olen laittanut pelkän reunuksen kuvaan.
On meillä kunnon vehkeetkin mutta mies kun on kuvaaja niin saa kuvata sitä mitä kuvaa niillä omillaan minä pellleilen kännykällä :D

[QUOTE="Joo";24132369]Siis missä puhelimessa se suojakalvo peittää kameran linssin? Vaihda joko puhelinta / kalvoa, eihän kameralla tee mitään jos kuvat on tota luokkaa.[/QUOTE]

Siis siihen laitettiin punainen muovikalvo päälle, että saatiin tuollainen kuva :D

Suzyanne
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli

Yhteistyössä