M
mitä?!
Vieras
kylppärissä on jonkun verran sellaista mustaa länttiä, mutta se on kuulemma ihan normaalia? ei olla tässä asuttu kuin muutama kk ja kyseessä on yksitasoinen rivitalo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisko raittiin ilman räppänästä puhaltaa ilmaa, jonka vaikutuksesta kuuma ja kylmä ilma kohtaa tuossa kohtaa ja seurauksena tuollainen läntti.
Tiedätköhän edes itse?
Onhan sitä monennäköistä ja väristä, meilläkin kotona tulee mäntylauteista kellertävän rusehtavaa pihkaa läpi, mutta mökillä tulee ihan eriväristä pihkaa esiin haapalauteista.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?!;29514136:olisiko kuitenkin jotain muutakin vaihtoehtoa?
Tiedätköhän edes itse?
Onhan sitä monennäköistä ja väristä, meilläkin kotona tulee mäntylauteista kellertävän rusehtavaa pihkaa läpi, mutta mökillä tulee ihan eriväristä pihkaa esiin haapalauteista.
Tiedätköhän edes itse?
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?!;29514818:tuota tokaa (tummaa) ei saa millään hinkkaamisellakaan pois.. ja siis on kaksi tuollaista isompaa aluetta ja sitten pienempiä ympäriinsä.. tuoko ei kuitenkaan ole normaalia kylppäreissä? :O näin meille väitettiin tosiaan.