Kuva rakkaimmasta harrastuksestasi! :)

• Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:

Tässä minun rakkain harrastukseni :heart: ... ratsastuskuvia ei vielä ole....vähän hankala kuvailla kun itse selässä :D
Uii...tässä mullakin vanha harrastus jota haluaisin jatkaa! :heart:
Kannattaa jatkaa :D
Mietitköhän sä tän kommentin nyt ihan loppuun asti? ;)

Kuin kävi sulle? Kuin kävi mulle?

Jos vähän alottelis uudestaan, monen vuoden jälkeen... Jos ostais ihan oman... Tätähän vois tehdä vaikka työkseenkin.... Ja sitten kaikki palkatusta paskan lappamisesta saadut vähät rahat voi käyttää siihen omaan, ja sen vähän jäljelle jäävän vapaa-ajan hengata tallilla ja talikoida ilmaiseksikin paskaa ja joskus jopa ratsastaakin.

Pitsin virkkaaminen ja kerran viikossa uimahallissa käyminenkin on ihan hyviä harrastuksia, johonkin sellaiseen mun ainakin olis pitänyt tarttua... :whistle:
Noh, joo toki :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:

Tässä minun rakkain harrastukseni :heart: ... ratsastuskuvia ei vielä ole....vähän hankala kuvailla kun itse selässä :D
Uii...tässä mullakin vanha harrastus jota haluaisin jatkaa! :heart:
Kannattaa jatkaa :D
Mietitköhän sä tän kommentin nyt ihan loppuun asti? ;)

Kuin kävi sulle? Kuin kävi mulle?

Jos vähän alottelis uudestaan, monen vuoden jälkeen... Jos ostais ihan oman... Tätähän vois tehdä vaikka työkseenkin.... Ja sitten kaikki palkatusta paskan lappamisesta saadut vähät rahat voi käyttää siihen omaan, ja sen vähän jäljelle jäävän vapaa-ajan hengata tallilla ja talikoida ilmaiseksikin paskaa ja joskus jopa ratsastaakin.

Pitsin virkkaaminen ja kerran viikossa uimahallissa käyminenkin on ihan hyviä harrastuksia, johonkin sellaiseen mun ainakin olis pitänyt tarttua... :whistle:
Mä sain huomenlahjaksi muutaman ratsastustunnin, joten tässä kai ne on sitten munkin tulevaisuudennäkymät

:D

matkapöpö
Scrapbooking eli leikekirjojen teko omista valokuvista:

Ja sukututkimus! Laittaisin havaintokuvan mutten ala nyt sen takia rekisteröitymään, joten kahta kuvaa ei sallita tässä...

Yhteistyössä