nahkaooppeliAlkuperäinen kirjoittaja meah:
No siksi just saat tuoda oman kameras :saint: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Hmph. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nahkaooppeliAlkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Hmph. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nahkaooppeliAlkuperäinen kirjoittaja meah:
Se on sentäs elegantti ranskalais-amerikkalainen, varustettuna ihka-aidoilla kotosuomen puolustusvoimien kärryillä vuodelta 1940.
Ooppelit on riisikuppeja tohon verrattuna
JoopaAlkuperäinen kirjoittaja meah:Ooppelit on riisikuppeja tohon verrattuna
Tuosta kun koni pillastuu niin skidit lentelevät pitkin kankaita ja ilman kypärää.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tää on ollut täällä ennenkin, mutta kerta (tai viides) kiellon päälle
Ohhoijjaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuosta kun koni pillastuu niin skidit lentelevät pitkin kankaita ja ilman kypärää.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tää on ollut täällä ennenkin, mutta kerta (tai viides) kiellon päälle
Voi, tää oli lapsena niin kivaa. Ja vielä teininäkin. Paras kaveri, koira ja kasettisoitin mukanaAlkuperäinen kirjoittaja meah:
Aivan uskomattoman suloinen koira! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
Mulle iskee paniikkikohtaus kun oon päässy kalliolla kiipeemään max. metrin korkeuteen.. Oon kyllä kokeillut monta kertaa, mutta jostain syystä mulla on kamala kammo siitä, että ulkona lyön hampaani siihen kallioon ja ne menee palasiks. Alan joka kerta vaan tärisemään ku haavanlehti kun kokeilen kiivetä ulkona.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas en jaksais kiivetä sisällä, odotan aina kesää että pääsee kalliolle Kannattaa rohkeasti kokeilla! Ihan erilainen fiilis kuin sisällä hallissa.Sama, mutta mä en uskalla kiivetä ulkona. Eli sisäseinäkiipeily.