*KUVA* Mikä meijän vauvan jalassa on?!

  • Viestiketjun aloittaja Huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä tuonnäköinen oli palovamma (tosin isommalla lapsella) Jälki kesti kauan, tuli uuninpellistä ja vasta seuraavana päivänä huomattiin se
Mulle myös tuli palovamma mieleen. Ollu itsellä samannäköinen joskus ja kesti tosiaan pitkään samannäköisenä.
minulla tuli myös heti palovamma mieleen...silitysraudasta ja uunista olen onnistunut tuollaisia jälkiä saamaan ja pahin jälki pysyi vuosia..
peesi

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huolissaan:
Tälläinen jälki ilmestyi kuin tyhjästä pojan jalkaan jo elokuun ensimmäisinä päivinä eikä ole siitä muuttunut mihinkään suuntaan. Ei vaalentunut, ei mitään. En ymmärrä muutenkaan mikä tuo voi olla ja mistä se on siihen tullut koska se

oli tullut yön aikana kun poika nukkui omassa pinnasängyssään


http://www.aijaa.com/v.php?i=1052987.jpg
Tuohan tuli siis yöllä joten ei voi olla palovamma tms.

jospa et ole vain huomannut illalla!?
 
Ap
Enpäs arvannut että täällä on kyselty meitä, anteeksi kun en ole tullut informoimaan tilanteesta. Eli: Lääkärin mielestä pojalla on arka iho ja jälki on syntynyt esim. siitä kun poika itse vetää sukat unissaan jalastaan, ehkä esim. kuminauha tms. naru on nirhaissut tai jotain sinnepäin.. ei siis osannut sanoa mistä moinen olisi voinut tulla. Päätettiin seurailla vielä viikon verran kun on lääkärineuvola ja katsoa onko muuksi muuttunut. Jos ei niin sitten mietitään miten edetään. Jotain on kuitenkin tapahtunut kuvan oton jälkeen (hyvä että otin kuvan niin on mihin verrata) koska jälki on ihan hiukan haalistunut, ei ole enää noin kirkkaan punainen vaan alkaa pikkuhiljaa haalistua. Mitään käsitystä ei edelleenkään siis ole siitä mikä sen jäljen on saanut aikaan, mutta lääkäri epäilee vahvasti jotain nirhaumaa aralla iholla, ei uskonut syyhypunkkeihin tai vastaaviin sitten lainkaan..
 
Tellu
Ei verenmyrkytyksestä viiruja tule vaan imusuonitulehduksesta, jota kutsutaan hämäävästi(ja väärin) verenmyrkytykseksi... Itsekkin luulin pitkään näin. Mutta tuskin siitä kyse!

Olisiko mahdollista että lapsi olisi ollut sylissä ja osunut jalallaan esim. kuumaan uunipeltiin tai kattilan reunaan. Voihan olla, että punoittava jälki tulisi ihoon vasta muutamien tuntien kuluttua, eli esimerkiksi yön aikana??
 

Yhteistyössä