ap
neuvola on vasta 2viikonpäästä, siis lääkärineuvola. Ja kuten sanottua, tuo jälki ilmestyi yön aikana joten ei voi olla palovamma tms.. =(
Siis milloin se nyt on ilmestynyt? Silloin kaksi kuukautta sitten vai yöllä?? Kait sitä nyt voi maalaisjärkeäkin käyttää noissa asioissa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:neuvola on vasta 2viikonpäästä, siis lääkärineuvola. Ja kuten sanottua, tuo jälki ilmestyi yön aikana joten ei voi olla palovamma tms.. =(
Meillä ainaski on 6kk ja seuraava vasta 8kk ja ap:llähän oli vasta tulossa toi 8kk neuvola.......Alkuperäinen kirjoittaja mirva:joo, kai teillä nyt on kahden kuukauden sisällä ollut neuvolakäynnit? Ei siellä oo mitään huomattu?
Mulle myös tuli palovamma mieleen. Ollu itsellä samannäköinen joskus ja kesti tosiaan pitkään samannäköisenä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä tuonnäköinen oli palovamma (tosin isommalla lapsella) Jälki kesti kauan, tuli uuninpellistä ja vasta seuraavana päivänä huomattiin se
Hoitaja ei ole nyt tilanteen tasalla, syyhypunkin eka oire on kutina! Ja sen tekemä käytävä on röpeliäisen näköinen, ei tuollainen suora ja siisti.Alkuperäinen kirjoittaja Saara:Naaraspunkki kaivaa ihon pintakerrokseen 5-10mm mittaisia käytäviä, joiden päissä punkit asuvat ja munivat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja saara:syyhypunkki teee ja voi olal missä vaan! Tiedän hoitajana sen!Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ei punkki tee tommosta jälkeä....Alkuperäinen kirjoittaja Huolissaan:=O no en ole käyttänyt kun olen ajatellut että mut nauretaan pihalle kun menen naarmua näyttämään =(Alkuperäinen kirjoittaja Saara:Punkki kun kaivautuu ihoon se tekee tuollasen käytävän siis naarmun ihoon!
Ihmettelen että et ole käynyt lapsen kanssa lääkärissä kun 2kk tuo jo ollut!
Punkki.. voi prkl.. miten mä en ole ajatellut yhtään =(
Eikö siitä tule muita oireita? poika ei näytä itse huomaavansa mitään outoa jalassaan..
lainattu tohtori.fi sivulta
minulla tuli myös heti palovamma mieleen...silitysraudasta ja uunista olen onnistunut tuollaisia jälkiä saamaan ja pahin jälki pysyi vuosia..Alkuperäinen kirjoittaja lisko:Mulle myös tuli palovamma mieleen. Ollu itsellä samannäköinen joskus ja kesti tosiaan pitkään samannäköisenä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä tuonnäköinen oli palovamma (tosin isommalla lapsella) Jälki kesti kauan, tuli uuninpellistä ja vasta seuraavana päivänä huomattiin se
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hoitaja ei ole nyt tilanteen tasalla, syyhypunkin eka oire on kutina! Ja sen tekemä käytävä on röpeliäisen näköinen, ei tuollainen suora ja siisti.Alkuperäinen kirjoittaja Saara:Naaraspunkki kaivaa ihon pintakerrokseen 5-10mm mittaisia käytäviä, joiden päissä punkit asuvat ja munivat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja saara:syyhypunkki teee ja voi olal missä vaan! Tiedän hoitajana sen!Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ei punkki tee tommosta jälkeä....Alkuperäinen kirjoittaja Huolissaan:=O no en ole käyttänyt kun olen ajatellut että mut nauretaan pihalle kun menen naarmua näyttämään =(Alkuperäinen kirjoittaja Saara:Punkki kun kaivautuu ihoon se tekee tuollasen käytävän siis naarmun ihoon!
Ihmettelen että et ole käynyt lapsen kanssa lääkärissä kun 2kk tuo jo ollut!
Punkki.. voi prkl.. miten mä en ole ajatellut yhtään =(
Eikö siitä tule muita oireita? poika ei näytä itse huomaavansa mitään outoa jalassaan..
lainattu tohtori.fi sivulta
Tuohan tuli siis yöllä joten ei voi olla palovamma tms.Alkuperäinen kirjoittaja Huolissaan:Tälläinen jälki ilmestyi kuin tyhjästä pojan jalkaan jo elokuun ensimmäisinä päivinä eikä ole siitä muuttunut mihinkään suuntaan. Ei vaalentunut, ei mitään. En ymmärrä muutenkaan mikä tuo voi olla ja mistä se on siihen tullut koska se
oli tullut yön aikana kun poika nukkui omassa pinnasängyssään
http://www.aijaa.com/v.php?i=1052987.jpg