Kuusamoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töppönen

Vieras
Olisi nyt muutto ehkä noin puoleksi vuodeksi kyseiseen paikkaan miehen työn vuoksi, millään en haluaisi lähteä sinne, joten kertokaa nyt joku paikasta jotakin positiivista. Millainen paikka se on asua?

Mukavia ihmisiä, kaunis luonto, ihan jees harrastusmahikset paikan kokoon nähden. Jos asuu tosiaan kylillä, niin lyhyt matka melkeenpä joka paikkaan. Ruka kans ihan vieressä, jos rinteessä viihtyy ja nyt varsinkin kun kevätsesonki käynnistyy niin Rukalla myös hyviä bileitä luvassa.

mitäs tästä nyt kertois...

pieni ja luonnon läheinen paikka, viihdyn hyvin, lapset saa huoletta olla pihalla kun on rauhallista, isompaan kaupunkiin on (rovanimelle) 190 km ja (ouluun) 215km jos haluaa ostoksille niin ei oo iso matka..
talvella täällä on lunta ja paljon, kesällä vihreätä ja kaunista,
paljon turisteja, cittari ja prisma
keskusta on rempassa,
on seurakunnan kerhoja ja avoimia kerhoja, sittari järjestää liikunta sunnuntait lapsille välillä
liikuntahallin ja hotellin takana on hyvät talvimaat lapsille leikkeihin, rukalla on paljon virikkeitä..

rekkaudu ja laita yytä niin kerron lisää ku pitää mennä töihin...
kysy jotain... :D

niin ja asun kuusamossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kuusamon tyttö:
Mukavia ihmisiä, kaunis luonto, ihan jees harrastusmahikset paikan kokoon nähden. Jos asuu tosiaan kylillä, niin lyhyt matka melkeenpä joka paikkaan. Ruka kans ihan vieressä, jos rinteessä viihtyy ja nyt varsinkin kun kevätsesonki käynnistyy niin Rukalla myös hyviä bileitä luvassa.

en ihan voi yhtyä tuohon mukavia ihmisiä.... jos olet muualta tullut, ainakin etelästä, niin olet kummajainen, outo ja sinuun suhtaudutaan suurella varauksella... ystävystyminen vaikeaa, itse olen kyllä hyvinkin sosiaalinen ja muualla saanut helpostikin ystäviä

luonto on kyllä mahtavaa ja harrastusmahdollisuuksia on runsaasti, palvelujen puolesta löytyy kaikki tarpeellinen

no ekana tulee mieleen että lasta siellä ei hoitoon saaa. vaikka en kyllä kuusamossa laittaiskaan hoitoon, oon kyllä kuullu sen verran kauheita juttuja kuusamon päivähoidosta.

Yhteistyössä