Kuusamo ja halpalentoyhtiöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
tietääkö kukaan muita halpalentoyhtiöitä jotka lentävät kuusamosta helsinkiin kuin Blue1? Ollaan hiihtolomalla rukalla ja lasten kanssa tuun lentäen takas helsinkiin, luultavasti tolla Blue1:llä, mutta jos löytis vielä jotain halvempaa...

Kuusamostako lähtisi lentokone helsinkiin? Salli mun nauraa. Eikös Pohjois-Suomessa ne lentokoneet lähde poikkeuksetta Rovaniemeltä. Ei niitä pieniä ja sieviä, hyväkuntoisia lentokenttiä käytä kansalaiset juurikaan.

[QUOTE="Elämä on";24791042]Kuusamostako lähtisi lentokone helsinkiin? Salli mun nauraa. Eikös Pohjois-Suomessa ne lentokoneet lähde poikkeuksetta Rovaniemeltä. Ei niitä pieniä ja sieviä, hyväkuntoisia lentokenttiä käytä kansalaiset juurikaan.[/QUOTE]

okei, ainakin viime hiihtolomalla tultiin kuusamosta kotiin lentäen.
Myös Ivalosta ja Kittilästä lennetään pääsee lentäen, mutta sähän varmaa kysyit ihan vaan vittuillakses?

Finavian sivuilla mainittiin kolme lentoyhtiötä, jotka operoisivat Kuusamoon, Finnair, Air Baltic ja Blue1, mutta en tiedä paljonko sieltä on lentoja ja mihin aikaan vuodesta. Tuskin sieltä muualle pääseekään lentämään kuin Helsinkiin.

[QUOTE="tiina";24791061]okei, ainakin viime hiihtolomalla tultiin kuusamosta kotiin lentäen.
Myös Ivalosta ja Kittilästä lennetään pääsee lentäen, mutta sähän varmaa kysyit ihan vaan vittuillakses?[/QUOTE]

Vai niin no sepäs kummallista, että niitä käytetään. Päinvastoin itse asun tätä nykyä Pohjoisessa ja olen kurkkua myöten täynnä tätä, että täältä karsitaan jatkuvasti. Tai tuskin niistä pienistä lentokentistä on koskaan oikein lennettykään, mutta miksi ne on sitten edes rakennettu, kun sotatilakin on niin harvinainen. Hyvä. Noh tulevaisuudessa suuntani on lähemmäs Etelä-Suomea. Sen olen päättänyt. Kun pankkiautomaatitkin meiltä viedään.

[QUOTE="vieras";24791099]Vai niin no sepäs kummallista, että niitä käytetään. Päinvastoin itse asun tätä nykyä Pohjoisessa ja olen kurkkua myöten täynnä tätä, että täältä karsitaan jatkuvasti. Tai tuskin niistä pienistä lentokentistä on koskaan oikein lennettykään, mutta miksi ne on sitten edes rakennettu, kun sotatilakin on niin harvinainen. Hyvä. Noh tulevaisuudessa suuntani on lähemmäs Etelä-Suomea. Sen olen päättänyt. Kun pankkiautomaatitkin meiltä viedään.[/QUOTE]

Juuri muutama viikko sitten Norwegian aloitti lennot Helsingistä Kittilään ja Ivaloon. VArmaan sitä tulevaa sotaa varten. ;) Kannattaisikohan jo vaieta tästä ketjusta? Pohjoisen lentoliikenne on huimassa kasvussa, joten ainoa mille tässä ketjussa on syytä nauraa, on yksi kirjoittelija...

Yhteistyössä