kuunteletteko miehen mielipidettä kun

• Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
ikiliikku
valitsette hiusväriä

mulla nimittäin ongelma kun oon kyllästyny vaaleaan enkä enää halua sillä värjätä päätäni vaan punaisella tai jollain muulla mutta miespä on sitä mieltä äitinsä kans että ainoastaan vaalea väri sopii mulle. jos ja kun menen laittamaan jotain muuta väriä,saan kuulla siitä jatkuvasti miten väärän värin laitoin ja miten pilalle tukkani meni :eek:

Kyllä mä kysyn miehen mielipidettä, mutta se aina vaan sanoo, ettei hään tiedä noista asioista mitään - mikä ehkä on ihan tottakin. Mulla ei kyllä ole tuommoista ongelmaa hiusten värin kanssa ku ap:lla, mulla on tumma tukka ja tummana se myös pysyy, sävy vaan voi joskus olla punertavampi. Enkä usko, että miehelle tulis ikinä mieleenkään kommentoida mun hiusten väriä tai mallia siihen sävyyn että pieleen meni, se on sen verran viisas, että osaa pitää suunsa kiinni oikeaan aikaan...
Ap vois pikkuhiljaa ja varovasti kokeilla muitakin värejä kuin sitä vaaleaa, ei ehkä kannata heti kerralla räväyttää mustaa tai kirkkaanpunaista, mutta laittaa vaikka hieman tummempi sävy, tai jotain... Mites raidat? Ja jos mies edelleen natkuttaa (anopista puhumattakaan) väärästä väristä niin sitte voi kyllä sanoa, että omapa on tukkani, teen sille mitä haluan.

No ainakaan miehen äidin mielipiteellä ei minulle olisi minkään sortin merkitystä :/
Miestä saattaisin kuunnella, mutta loppupeleissä tekisin kuitenkin siten kuin itsestä hyvältä tuntuu. Kyllä terve parisuhde senkin kestää jos toisen ulkonäkö ei 100%:sesti miellytä. Ja lopputulos saattaa jokatapauksessa olla sellainen, että mieskin siitä tykkää ennakkoluuloistaan huolimatta.

meillä mies tykkää mun pitkästä tukasta, mut ite suunnittelen lyhyttä, vaihtelu siis virkistää. Kompromissina lupasin että sit ku löydän mieleiseni mallin niin näytän sitä miehelle että voi sanoa tykkääkö, ja jos ei niin valitsen jonkun toisen. Eiköhän löydy joku mikä kelpaa molemmille.

Sun tilanteessa on kyl vaikeempi kompromisseja tehä. Mut mä kyllä sanoisin että pitää kommentit itellään, koska mun tukka.

Mies kyllä sanoo mielipiteensä, mutta yleensä se on just sitä, että "Mä en osaa näihin juttuihin mitään sanoa, mitä sä itse haluat.." Kyllä on aina ollut tyytyväinen lopputuloksiin.

Ja mitä anoppiin tulee niin ei tasan ole minun hiuksiin koskaan puuttunut eikä puutu.

Saatan kysäistä..ja se on mulla tapana, että kysyn ja teen kuitenkin niin, kuin alunperin ajattelin. oli kyse mistä tahansa. Paidasta esim. kumpi ja laitan kuitenkin sen, jonka halusin...nainen mikä nainen... :LOL: Eli tukanvärin päätän ihan itse..sama maku kuitenkin molemmilla.

No en kyllä kysy!! Omani on pääni ja värjään millä haluan. Olin monta vuotta vaalea hiuksinen, myös silloin kun tapasin mieheni. Värjäsin kolmisen vuotta sitten kertaheitolla tummanruskeiksi ja mieskin tykkäsi, vaikka on monta kertaa sanonut, että värjäisit taas vaaleiksi. Empä ole värjännyt, tummat on kutrit edelleen, vaaleilla raidoilla ja tummana tulen pysymään...halusi mies tai ei.

Kysyn kyllä mielipidettä, usien mieheni kyllä itsekin ehdottele minulle mitä voisin hiuksilleni tehdä. Meillä on onneksi aika samanlainen maku joten usein olen hänen kanssa samaa mieltä. Tykkään muutenkin vaihdella hiusten väriä ja mallia aika usein joten olen vain tyytyväinen että mieheni antaa ehdotuksia, kun en itse aina edes keksi mitä tekisi seuraavaksi. B)

Yhteistyössä